Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #21 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Disse mennene kommer i to utgaver: 1) Med kjeledress. 2) Med skitten, kort Aktuell Rapport t-skjorte og en såpass vid dongeribukse at halve rumpa havner i friluft med en gang han bøyer seg. ← namme-nam! Puste, pese En skam at jeg har samboer. Får se om det er noe på den gamle riskokeren som må fikses. Omgående. Endret 18. august 2006 av Leonarda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #22 Del Skrevet 18. august 2006 namme-nam! Puhst, pes:sjarmor: En skam at jeg har samboer. Får se om det er noe på den gamle riskokeren som må fikses. Omgående. ← Enig, det er sikkert ikkeno' som slår en rumpesprekk med oljeflekker. Jeg regner med at SC kan finne linker til det også, hvis det viser seg at Japaneren din (ikke samboeren, I presume) ikke har noen feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #23 Del Skrevet 18. august 2006 Enig, det er sikkert ikkeno' som slår en rumpesprekk med oljeflekker. Jeg regner med at SC kan finne linker til det også, hvis det viser seg at Japaneren din (ikke samboeren, I presume) ikke har noen feil. ← Såfremt det ikke skulle vise seg at mekanikeren til alt overmål er fast KG-bruker og temmelig brun i kantene, da. Da blir det funnet endel feil på japaneren, vil jeg tro By the way- Sexy C, kan du ikke finne fler linker? De er så herlig blodharry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2006 #24 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg skjønner heller ikke hva de damene der har med felger å gjøre, men jeg grøsser mer av tanken på å stille opp på slike bilder i det hele tatt. :hår: Jeg sjekka ut noen av ukens babes på Onlinemagasinet. Fy flate. Endret 18. august 2006 av Bianca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #25 Del Skrevet 18. august 2006 Wtf! De så jo helt like ut. Blonde og klemme sillikonpuppene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 18. august 2006 #26 Del Skrevet 18. august 2006 sånne damer er så lite fine at jeg ikke kan få sagt det nok. her har vi to lekkerbisker: http://www.onlinemagasinet.no/galleri.php?...GalleriTeller=5 http://www.onlinemagasinet.no/galleri.php?...GalleriTeller=2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #27 Del Skrevet 18. august 2006 Var ikke "hun" siste mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest birgitte fra ammerud Skrevet 18. august 2006 #28 Del Skrevet 18. august 2006 eyyy, dere er bare missunnelige lizm. ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2006 #29 Del Skrevet 18. august 2006 sånne damer er så lite fine at jeg ikke kan få sagt det nok. her har vi to lekkerbisker: http://www.onlinemagasinet.no/galleri.php?...GalleriTeller=5 http://www.onlinemagasinet.no/galleri.php?...GalleriTeller=2 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 18. august 2006 #30 Del Skrevet 18. august 2006 Om kvinnen var en transe da? Med pikk under trusa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. august 2006 #31 Del Skrevet 19. august 2006 Om kvinnen var en transe da? Med pikk under trusa? ← Ja, hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybertine Skrevet 19. august 2006 #32 Del Skrevet 19. august 2006 Synes det er latterlig! På mc messer f.eks går det rundt slike "babes" med kort-korte skjørt og topper.Sitter å vrikker seg på syklene.. Det ser forferdelig idiotisk ut, hva er poenget??De er som regel ikke spesielt fine heller, ser bare billige ut. Men gutta er sikkert av en annen oppfatning. Syklene det sitter damer på blir jo avbildet hele tiden. Menn som står i sirkel rundt å fotograferer "motorsykkelen...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #33 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg ler meg ihjel! Var DETTE de fineste de kunne finne? Og hvem i all verden vil ha trill runde silikonpupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest www.msr.no-modell Skrevet 19. august 2006 #34 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg er selv glamourmodell, og må si at dere har det veldig morsomt på andres bekostning, ja? Stor-trives i jobben min. Har store sjangser til å nå langt også. På onlinemagasinet.no som ukens babe har jeg vært en gang, i vi menn har jeg vært også er jeg medlem av top-modell byrået www.msr.no her kan dere se meg et sted (sier ikke hvem jeg er) på en msr-fest på Stravinsky. http://www.onlinemagasinet.no/galleri.php?...GalleriTeller=1 Lenge leve janteloven. Dere er tydeligvis tilhenger av den. Sikkert deilig å være misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2006 #35 Del Skrevet 19. august 2006 Slutt å brett ut puppene dine, din ho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2006 #36 Del Skrevet 19. august 2006 Er glamour-modell bare et uttrykk for å dekke over "tacky oversminket sillikontøs"? For disse jentene ser ikke særlig glamorøse ut :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #37 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg er selv glamourmodell, og må si at dere har det veldig morsomt på andres bekostning, ja? Stor-trives i jobben min. Har store sjangser til å nå langt også. På onlinemagasinet.no som ukens babe har jeg vært en gang, i vi menn har jeg vært også er jeg medlem av top-modell byrået www.msr.no her kan dere se meg et sted (sier ikke hvem jeg er) på en msr-fest på Stravinsky. http://www.onlinemagasinet.no/galleri.php?...GalleriTeller=1 Lenge leve janteloven. Dere er tydeligvis tilhenger av den. Sikkert deilig å være misunnelig. ← jeg syns synd på dere jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #38 Del Skrevet 19. august 2006 Det er ihvertfall tydelig at definisjonen av glamour ikke er den samme over alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybertine Skrevet 20. august 2006 #39 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg er selv glamourmodell, og må si at dere har det veldig morsomt på andres bekostning, ja? Stor-trives i jobben min. Har store sjangser til å nå langt også. På onlinemagasinet.no som ukens babe har jeg vært en gang, i vi menn har jeg vært også er jeg medlem av top-modell byrået www.msr.no her kan dere se meg et sted (sier ikke hvem jeg er) på en msr-fest på Stravinsky. http://www.onlinemagasinet.no/galleri.php?...GalleriTeller=1 Lenge leve janteloven. Dere er tydeligvis tilhenger av den. Sikkert deilig å være misunnelig. ← En ting skal du vite, en trenger IKKE være misunnelig på noen selv om man kritiserer de. Har aldri følt for å være glamourmodell, og en må jo få lov å mene at mange av dere ser ut som tøs med stor sans for å vise fram en kropp som kanskje ikke er så helvetes deilig som dere selv mener. Det ser ikke ut som dere har respekt for dere selv(mange av dere i hvertfall), så da kan dere ikke forvente å få respekt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ermelinda Skrevet 20. august 2006 #40 Del Skrevet 20. august 2006 I denne settingen synes jeg det blir for drøyt, og "harry" som mange andre her nevner. Ellers har jeg ikke noe problem med hverken halvnakne menn eller kvinner på reklamer og div. Mye kan man jo velge bort og se på, og mye som er laget proffesjonelt er faktisk kunst. Men nå snakker jeg selvfølgelig generelt og ikke akkurat innenfor dette temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå