Gjest snart mamma Skrevet 7. januar 2003 #1 Del Skrevet 7. januar 2003 Heisann! Er 30 uker på vei, og lurer på om noen andre opplevde det samme som meg. I sommer da jeg var 2 til 3 uker på vei, hadde jeg noen krampelignende smerter i magen. Kjempevondt, men det gikk over etter ca 1 minutt. Visste ikke at jeg var gravid da, så jeg trodde det var mensen som var på gang. Noen andre som har opplevd dette, og som evt. vet hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2003 #2 Del Skrevet 7. januar 2003 det er visst normalt med slike murringer i magen rundt mens tider når du er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2003 #3 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg var plaget med slike smerter, men heldigvis var det bare de første ukene. Jeg kunne våkne midt på natten der jeg lå og vred meg i smerte. Nå er formen mye bedre! : ) 21+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloudy Skrevet 8. januar 2003 #4 Del Skrevet 8. januar 2003 jeg er 3-4 uker på vei, og jeg sliter med det samme problemet. godt å høre at dette er helt normalt, jeg var nesten redd det var noe galt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå