Gjest *usikker* Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Jeg er kjeempe bettatt av en mann som jeg har vært ute med et par ganger. Vi har kjent hverandre en stund og jeg trodde han var ganske betttatt av meg også MEN det som gjør meg usikker er at han ser ut til å ha en haug med venninner, som han spiser middag med etc. Tidligere ville jeg ikke brydd meg med dette, men opp igjenom årene har jeg erfart at svært få menner er venner bare for å være venner (ja jeg vet ikke alle er slik MEN...) Blir bare SÅ usikker av det, men føler meg litt gammeldags også Hva tror dere? Er de faktisk BARE venner eller.........
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Kjæreste min og hadde en haug med veninnner når vi møttes. Endel av de falt fra ettersom forholdet vårt utviklet seg, de han har igjen er super koselige og er ofte med når han skal treffe de
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Slike menn er etter min erfaring skaphomofile, bifile eller homofile. De smiler, er blide utad hele tiden, er tynne/magre, og opptatt av hva folk tror om dem.
Gjest LilSweetie Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror ikke du trenger å være bekymret for det! Jeg har mange guttevenner, og det betyr ikke at jeg er noe mindre glad i kjæresten min, eller mindre trofast for det! Jeg tror det er sunt for menn å ha venninner, siden de ofte har lettere for å snakke med kvinner enn med andre menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå