Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Var innom parfymeriet i forrige uke, og spurte etter vippetang. Ble anbefalt en batteridrevet, som skal forme vippene slik du vil ved hjelp av varme i en børste.

Det høres jo veldig fint ut, og skal være mer skånsomt enn vanlig vippetang, fordi den ikke "knekker" vippene, men hver gang jeg prøver, ser vippene penere ut før jeg bruker den. Det virker som om mascaraen smelter, og i stedet for fyldige fine vipper, samler alle vippene seg i 3-5 klumper. AAARRRRRGHHHHH :frustrert::frustrert: !!

Noen som har prøvd denne, og kan fortelle hvordan jeg må bruke den? Eller hvilken mascara som blir fin ved hjelp av denne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må hvertfall vente til vippene har kjølt seg ned før du tar på mascara.. Da tror jeg du ikke vil få det problemet.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Men det står i bruksanvisningen at man skal ta på mascara først?

Skjønner ikke helt det her.

Men jeg kan jo kanskje uansett prøve å forme vippene før jeg tar på mascara. Godt tips.

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med sånn varm vippetang, men husker godt hvordan hårproduktene til luggen forandret seg om jeg brukte de i varmt /nyslettet hår..

Skrevet

Jeg prøvde en slik som svigerinna mi hadde kjøpt og fikk samme resultat som deg. Så den skal jeg ikke skaffe meg. Har før alltid pleid å bruke vippetang, men etter at jeg begynte å bruke Diorshow maskaraen trenger jeg den ikke mer. Jeg bare tar på maskara og presser vippene oppover med fingrene og de ser naturlig bøyd ut. Denne maskaraen har gjort underverker for vippene mine som i naturlig tilstand er korte, rette og det er ikke mange av de.

Skrevet

Jeg kjøpte elektrisk vippetang, men brukte den bare max 10 ganger før jeg gikk over til vanlig manuell vippetang igjen. Synes det ble så dårlig og lite holdbar bøy av den elektriske.

Skrevet

Jeg bruker Eyecurl, som fås kjøpt hos Lookfantastic. Veldig enkel i bruk, og fint resultat.

Skrevet

Jeg har en elekt. vippetang. Jeg bruker den veldig ofte. Den passer veldig bra til de som har korte og tynne vipper. Jeg bruker den når jeg bruker vanlig maskara, dvs ikke vannfast. Beste måten å gjøre det på er å bruke den etter at du har påført maskara, når maskaraen er tørr, så holder du den inntil vippene. Kam vippene med den før du gjør det ordentlig. Da setter du den inntil vippene, innerst og drar de oppover. Etterpå så tar du den ytterst på vippene, mens du trykker oppover. Man må være tålmodig med elekt. vippetang. Bruker lengre tid enn vanlig vippetang. La den varme seg opp først, før du bruker den. Jeg synes de er bra, vippene holder seg lengre. Start gjerne med en vanlig vippetang før maskara og avslutt med en elekt. vippetang til slutt.

Skrevet

Jeg har en fra Model Co. Den fungerte greit, men jeg synes batteriet ladet seg ut rimelig fort. (ca 10 ganger, og jeg husket å skru den av.)

Anyway, Monique skriver det jeg fikk beskjed om: La mascaraen tørke ca 1 minutt før du starter med vippetangen. Vippetangen må være varm. Og trykk til og hold en god stund.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...