gard Skrevet 18. august 2006 #1 Del Skrevet 18. august 2006 Hei Jeg liker å kjøpe en reiseguide før jeg dra til en ny destinasjon. I forbindelse med en tur til Bolivia var jeg en tur i Stavanger igår. Der kostet Lonely Planet Bolivia 250 kroner. Da jeg kom hjem kjøpte jeg samme boken på nett på http://www.amazon.co.uk for 10.5 £ (125 kroner) + frakt på 4-5 £. Alt i alt blir boken uansett billigere og leveringen pleier å ta en uke. Hvor kjøper dere reiseguider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. august 2006 #2 Del Skrevet 18. august 2006 Bestilte også mine på Amazon.com, sjekker også amazon.co.uk og tar det som er billigest i forhold til dollar/pund kursen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Del Skrevet 18. august 2006 Takk for tipset! Fant rough guide til Paris for 87 kr. Hvor finner fraktprisene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 18. august 2006 #4 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg kjøper av og til på bokhandel, om de har den jeg skal ha, eller på Amazone. Jeg har som oftest kjøpt på den engelske siden, frakten har vært en god del billigere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 19. august 2006 #5 Del Skrevet 19. august 2006 I tillegg til å ha rimeligere frakt, rapporterer folk om mer pålitelig levering fra den engelske siden enn fra den amerikanske. Fra sistnevnte tar det ofte lenger tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 19. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 19. august 2006 Hei Frakten kommer på når du kjøper. I mitt tilfelle var det 4-5 £ for to bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå