Gjest tipps Skrevet 18. august 2006 #1 Skrevet 18. august 2006 Er dere som meg, som helst unngår å gå ut på byen med veldig pene venninner. Da snakker jeg VELDIG pene, som stjeler all oppmerksomhet. Jeg vil si at jeg er en ganske søt jente, men hvis jeg henger med de blir jeg plutselig usynlig . Merker veldig forskjell når jeg er ute med "normalt" pene jenter.
Frida Frosk Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Hehe, nei. Så enten er jeg jævlig pen sjøl, eller jeg har ingen pene venninner, eller jeg går ikke på byen for å få oppmerksomhet.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 vet akkurat hva du mener!! hadde ikke engang tenkt over at det kunne være sånn før jeg et par ganger på rad var på byen med min smellvakre kollega..
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 -Trenger ikke være smellvakre, heller, jeg har noia på slike som skal ha all oppmerksomhet uansett- hvis jeg begynner å snakke med en fyr, så er de der med EN gang og brøyter seg vei........
Frøken Freken Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Nei, jeg er ikke sånn, men så er jeg også sånn at jeg ikke trenger overdådig mye oppmerksomhet. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde likt det hvis jeg var på byen og aldri fikk gå i fred. Bodde sammen med ei som var ganske pen og som fikk mye oppmerksomhet, men hun ville ikke ha den, så hun ble en mester på å avvise. Men, dersom man treffer en på byen og jeg møter en koselig kar, så hadde jeg ikke blitt veldig fornøyd dersom en "penere" venninne kom og avbrøt bare for å vise seg frem. Det jeg derimot ikke liker er de jentene som drar ut med et par andre venninner, men som drukner i oppmerksomhet med en gang og ignorerer de to andre. Det blir for meg helt feil, og det er vel derfor jeg ikke har sånne venninner og...
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Nei jeg unngår ikke det, mine pene venninner og jeg tiltrekker oss forskjellige typer så vi "sloss" ikke om oppmerksomheten. Men hadde en venninne en gang som vurderte å slutte å gå ut sammen med meg fordi hun da følte seg som "en grå mus" som hun sa. Men jeg brøytet meg aldri fram og "ødela" noe for henne, jeg var meg selv, blid og glad. Mener at vil du ha oppmerksomhet så klarer man å skaffe seg det om man er drop dead nydelig eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Går gjerne ut med venninner som er veldig pene. Går ikke like gjerne ut med venninner som er avhenning av ALL oppmerksomhet. Eller som ikke klarer å underholde seg selv om underet skulle skje og jeg traff en mann jeg faktisk likte
Gjest gjesta Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Da er det bare en ting å gjøre. Gå ut alene.
Lassie Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 Jeg går ut med mine venninner uansett hvordan de ser ut. Jeg går ikke ut på byen for å få oppmerksomhet, det får jeg nok av hjemme (Forøvrig så er jeg ikke så ofte på byen heller, fordi jeg synes det er kjedelig, virker som om "alle" som er ute er ute for å sjekke og det er jeg veldig lei av..)
Gjest _jente25_ Skrevet 19. august 2006 #10 Skrevet 19. august 2006 jeg kjenner meg så igjen i dette. jeg vurderer nesten å ikke g med min venninnde fordi menn ser på henne. og jeg blir så IRRITERT FOR HUN ER IKKE PEN EN GANG.
Snasen Skrevet 19. august 2006 #11 Skrevet 19. august 2006 Nei, jeg har ikke merket dette, men jeg har ei venninne som er veldig pen. Hun og jeg får omtrent like mye oppmerksomhet i blandt guttene hvis vi går ut på byen i sammen. Heldigvis tiltrekkes vi oss forskjellige menn og har forskjellig smak. Plager ikke meg hvis hun blir sjekket opp en kveld og hvis jeg ikke blir det. Hvorfor skulle det gjør det? Jeg ville heller gledet meg på hennes vegne jeg.
Buster Skrevet 19. august 2006 #12 Skrevet 19. august 2006 Nå vil jeg med en gang få si at jeg IKKE er stygg, lite pen, mangler diverse, eller ikke fungerer på noe vis, , men jeg vet dog at jeg er det man kan kalle for en normal norsk gutt. Jeg har også en kompis som er veldig flott, og da mener jeg veldig sjarmerende utseende, tenner som sitter som perler på en snor, helt prikkfri brun hud, vaskebrett, tjener GODE penger/god jobb, og har snakketøyet i orden. Nå skal det sies at om jeg og han går på byen, så er det ikke for å sjekke damer da vi begge er i forhold. Han drar alltid så mye damer at det blir slitsomt når han er med, vi kan aldri bare gå ut å sette oss ned i et hjørne og prate dritt. Hver eneste gang, og da mener jeg hver eneste gang kommer det enten damer i par, noen ganger alene, og i andre merkelig former bort til oss for å prate. Jeg har ikke få ganger fått hakeslep over hva jenter kan klare å "lire" av seg av idiotiske kommentarer bare for å bryte isen. Så dette å skulle gå ut med PENE mennesker kan sikkert være slitsomt for dem som enten ønsker ALL oppmerksomhet selv, eller som faktisk kun ønsker en rolig kveld ute for å slappe av og prate. Virker som om det er veldig mange som kun går ut for å få en masse oppmerksomhet og lever på denne frem til neste helg når de skal ut igjen for å fylle opp kontoen med nye selvtillitt.
Skybertine Skrevet 19. august 2006 #13 Skrevet 19. august 2006 jeg kjenner meg så igjen i dette. jeg vurderer nesten å ikke g med min venninnde fordi menn ser på henne. og jeg blir så IRRITERT FOR HUN ER IKKE PEN EN GANG. ← Mener du har et problem da, hvis du ikke tåler at menn ser på venninna di.. Kan hende de synes hun er pen da. Forresten ikke sikkert det er derfor de ser på henne heller, kanskje hun har en flott og tiltrekkende utstråling. Som Sexy C skrev, jeg ville gledet meg på hennes vegne.
Missbumblebee Skrevet 19. august 2006 #14 Skrevet 19. august 2006 Tror nok kanskje at dersom man går ut med venninner/kompiser man føler er mye penere/flottere enn en selv, så blir man automatisk litt mere "grå og usynlig". Etter min erfaring er det sjarm og utstråling som gjør utslag i form av oppmerksomhet. Bare en tanke fra meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå