Gå til innhold

Hva synes dere om rutete skjorter ?

Anbefalte innlegg

Gjest EvilAngel
Skrevet

Er interessert i å høre andres meninger. Synes rutete skjorter kan være kult, men er redd for at jeg kan se litt sånn "trailertrash" ut i de. Har forøvrig sett mange gå rundt med skjortene på byen o.l så de er tydeligvis populære.

Skrevet

Skjortene er tøffe de, men ikke på meg ;)

Skrevet

Kommer helt ann på rutene og skjorta. Men det er mange flotte skjorter med ruter. Så det sikkert fint ann å kjøpe en uten å se trailer trash ut. :ler:

Skrevet

Stilig! Men det kommer jo selvfølgelig an på skjorta også da... :)

Skrevet

Får vage minner om 80-tallets lilla/sort rutete skjorter som var knyttet i livet! :)

Har du noen linker til hvilke skjorter du tenker på?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Tenker umiddelbart tømmerhugger/friluftsmann, men det er meg... og verden er tydeligvis ikke enig ;)

Skrevet

Jeg synes rutete skjorter generelt er lite å være begeistret over.

Skrevet
Er interessert i å høre andres meninger. Synes rutete skjorter kan være kult, men er redd for at jeg kan se litt sånn "trailertrash" ut i de.

Jeg tolker utifra navnet ditt at du er gutt, og da skjønner jeg ikke problemet: Rutete skjorte er IKKE trailetrash, men skatterådgiver :sjarmor:

Skrevet

Hvis vi snakker om rutete skjorter til menn er det enda verre. Det er slikt gamle menn går med.

Skrevet

Jeg syns det er søtt, men gidder ikke å kjøpe det siden "alle" går i det.

Skrevet

Slike holder jeg meg laaaangt unna! Usj...

Annonse
Gjest EvilAngel
Skrevet

Har du noen linker til hvilke skjorter du tenker på?

Skrevet

Syns dei er stilige :)

Skrevet

De er howdy, og howdy er ikke bra i mine øyne :-/

Skrevet

Syns det er tøft på gutter jeg. Litt cowboy med kule jeans til er stilig :sjarmor: .

På jenter har jeg ikke lagt merke til. Den du linker til tenker jeg ikke på som "rutete", den var vel fin?

Gjest Gjest_Lena_*
Skrevet

Det er det styggeste jeg vet om, nesten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...