Gå til innhold

Hvilket kvinne magasin leser du?

blå

Anbefalte innlegg

Leser sjelden eller aldri såkalte dameblader. Leser av og til hvis jeg kommer over hos venninner eller noe sånt, men kjøper det aldri. Synes stort sett de fleste innholder svært lite intereressant, og synes de færreste er verdt pengene.

Jeg abbonerer imidlertid på Maison, og kjøper ofte Interiørmagasinet, Food Illustrated og ELLE a la Carte og Gourmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser ikke ukeblader eller dameblader i hverdagen lenger, mest fordi jeg ikke gidder betale for altformye reklame. nærmere annenhver side er jo enten ren reklame (oftest for produkter jeg ikke trenger info om) eller ren mote, noe som heller ikke er interessant å betale for informasjon om i hverdagen.

Noen helger, og stort sett når strand og/eller ferie lokker kjøper jeg derimot ukeblader, da blir det som regel enten KK eller shape-up og Illustrert Vitenskap. Begge pga underholdning og tidsfordriv på sløve dager eller lange togturer.

også leser jeg Norsk Ukeblad de gangene jeg er hjemme hos mamma, og Se og hør på legekontoret. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg pleier å kjøpe Ukeblad, hjemmet, Her og Nå, KK, Det nye, MAG, INSIDE, i ny og ned, men syns de er så dyre. Noen ganger Det sanne.

Se og Hør pleier jeg bare å lese borte hos familien min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen blader jeg kjøper fast hver måned, jeg, da.

Jeg sjekker forsidene på bladene, og kjøper hvis det er noen interessante artikler som står nevnt på forsiden.

Det har seg sånn at som regel kjøper jeg et par blader hver måned. Synes det er innmari dyrt å kjøpe blader, for med mindre det er noe nyttige tips o.l. i dem, så kaster jeg dem etterhvert... :roll:

De jeg kjøper hvis det er noe interessant, er som regel enten In-side, KK, Henne, [mag] eller Det Nye.

Kjøper også innimellom Det Sanne, og leser historiene der... Har grått mang en gang over novellene i Det Sanne, jeg, ja... :oops: Kjøper som regel det bladet hvis jeg ikke har noen bøker å lese i her hjemme, da.

Jo, et type blad jeg kjøper fast, men det kommer ut veldig sjelden da! Det er Det Nye "Makeup og hår". Det ekstrabladet som de gir ut innimellom. Fått masse nyttige tips der, spesielt til håret! :blunke:

Men jeg investerer helst i bøker, jeg, da. Elsker å lese, og er medlem i flere bokklubber hvor jeg bestiller lesning minste hver 3.måned eller noe. Burde kjøpt meg nye bokhyller her, men det er ikke plass til flere i leiligheten....Derfor må vi kjøpe hus snart... :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogue

Elle

Marie Claire

Cosmopolitan

Bonytt og andre diverse design og interiørmagasiner

Bryllupsmagasiner / kataloger av og til (er ikke i giftetanker, men det er på grunn av min enorme interesse for brudekjoler, galla / selskapskjoler + smykker og tilbehør)

Da jeg var tenåring leste jeg det britiske Sugar. Ganske humoristisk og opplysende.... :)

InStyle høres da interessant ut ? Mulig jeg prøver dette neste gang på Narvesen.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Abonnerer på Henne, kjøper ofte KK og Norske Elle. Tidligere leste jeg mye Cosmopolitan. Leser også en del blader på nett, både utenlandske og Femme.no

Lisa-Beth

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Danmark pleier jeg å kjøpe Costyme og Boligmagasinet (ikke helt under kategorien kvinneblad kanskje???). Begge anbefales på det varmeste. Ellers så pleier det å havne et "TV programblad som Se & Hør, Her og Nu eller lignende. Så er både sladderen og TV programmet dekket inn :ler:

Jennifer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper KK ganske fast, og abonerer på Dine Penger. Ellers hender det at jeg kjøper andre blader (Det Nye, Elle, Henne..) dersom det er artikler eller tema i dem som interesserer meg spesielt. Til jul blir det handlet en stor bunke som jeg koser meg med i romjula. Da kjøper jeg også Norks Ukeblad, Hjemmet og hva de nå heter. Prøver å styre unna de med mest "kongesladder", for det inteserer meg ikke.

Har forresten kikka etter Henne nå i januar, men finner det ingen steder. Noen som vet om det har skjedd noe spesielt? Ligger de i strid med narvesen ellerno sånnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det Nye har jo blitt dønn trist, bare alvorlige temaer hele tiden: selvmord,

rusmisbruk, mishandling, spiseforsyrrelser etc......

Rene krisesenteret i bladform.

Kjøpte det før ,gidder ikke nå mer.

Kjøper bare aviser jeg . Ukeblader er bortkasta penger.

Internett erstatter disse mye bedre.

Hender jeg smugleser horoskopet i bladene i butikken da ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerer på Elle og KK, men leser også av og til DetNye, Henne og Cosmopolitan. Mens jeg studerte kjøpte jeg masse blad, men nå som jeg jobber rekker jeg såvidt å lese de jeg abonnerer på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av blader generelt er det alt for mange......

DetNye (noen ganger)

Elle

KK

Henne (noen ganger)

Pondus

Illustrert Vitenskap

Og sikkert flere jeg ikke kommer på nå.......

Er forresten veldig glad i kryssord blader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duchess

Hehehe uffda kinkig spørsmål det der, men jeg leser faktisk se & hør sladderblad nr 1 hver forbanna uke...og som regel her & nå, og vi menn (selv om sistnevnte vel ikke kan kategoriseres som et kvinneblad)

Også har jeg sansen for Shape Up selv om det er veldig sjelden jeg kjøper andre blader enn dem jeg nevnte over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg leser mange såkalte "livsstil" magasiner. Bla. Henne, ELLE, Tique, InStyle, Vogue UK, ELLE UK og av og til

Det Nye og KK. :P

Samt Masion, ELLE interiør, MUTE og Vagabond. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser Se&Hør og KK.

(Kan Se&Hør kategoriseres som et kvinne-blad??)

Bananmannen abonnerer på ViMenn og Villmarksliv, så det leser jeg også fast (men de er i allefall ikke kvinnemagasiner) :sjarmor:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fast innkjøpsrunde av Det Nye, Mag, Inside og Shape up hver mnd jeg. Også Se&hør hver uke, nooooooooen ganger Her og nå, også sper jeg på med noen engelske magasiner innimellom. Dyrt??? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, men koser jeg meg?? Definitivt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abonnerer på Hjemmet og kjøper som regel også Norsk Ukeblad hver uke.... :)

Av annet leser jeg "Vi menn"...mannen abonnerer på det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, Donald må vi ha hver uke. Blir aldri for gammel til å lese det.... Ellers så blir det vel Her & Nå og evt. et Hjemmet i ny og ne, men det er mest for kryssord og oppskriftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...