snøfnugg Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Tror du at det er mulig å være forelsket i den samme mannen/kvinnen hele livet? El hvertfall over mange år? At man kan tape hjertet sitt til en person og aldri "gi" det til noen andre? Hva tror du?
Montezuma Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Ja, jeg tror man kan ha en stor kjærlighet hele livet. Men det utelukker ikke sporadiske småforelskelser........
MAcy Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Helt klart at man kan tape hjertet sitt helt til noen. For meg er det også slik at første kjæresten og slik alltid gir meg en liten sommerfugl i magen når vi møtes. Han har fått endel av meg som han alltid vil ha men det er ikke på langt nær det samme som min tilkommende, så tror absolutt det er mulig å være like forlsket gjennom hele livet. Er så vakkert med eldre msk som er like forelsket når de blir opp i årene som de var i ungdommen!!!!
Gjest Gjest_lol_* Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 ikke hvis kjærlighet er basert på kun følelser
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 Det er forskjell på forelskelse og kjærlighet! Forelskelse er kjemisk basert og hjernen din må være som en dopfabrikk som aldri blir "bustet" dersom du skal seile på forelskelsens rus gjennom et helt liv. Kjærlighet derimot kan man muligens anta eller tro er åndelig betinget og i såfall ser jeg ikke bort fra at den kan vare livet ut.
Gjest nemorosa Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Tror du at det er mulig å være forelsket i den samme mannen/kvinnen hele livet? El hvertfall over mange år? At man kan tape hjertet sitt til en person og aldri "gi" det til noen andre? Hva tror du? ← Jeg håper virkelig det
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror ikke på livslang forelskelse, men jeg tror på livslang kjærlighet.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror på livslang kjærlighet, men jeg tror begge må jobbe for det underveis og gjøre seg "fortjent" den andres kjærlighet!
Scorpina Skrevet 18. august 2006 #10 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror ikke på livslang forelskelse, men jeg tror på livslang kjærlighet. ← Hear! Hear! Signerer denne!!
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg tror ikke på livslang forelskelse, men jeg tror på livslang kjærlighet. ← Hear! hear! her hos meg også. Så enkelt kan det sies. Det er kjærligheten som slår inn når den første berusende forelsket-fasen roer seg litt. klart man kan være forelsket hele livet- endel er nok det-, men ifølge en artikkel i National Geographic, varer den "sinnsyke" fasen i maks 4 år hos de fleste- det er også grunnen til at mange forhold går dukken etter ca 4 år....er forholdet bare basert på ytre overfladiskhet, er det altså "tomt" etter 4 år. Man mener også at dersom folk hadde vært vilt forelsket i mer enn 4 år, hadde ikke samfunnet kunnet fungere! Folk hadde ikke kunnet konsentrere seg, ingenting ville blitt gjort, man hadde jo bare kost, nussa, hatt sex med kjæresten Vi ville blitt utslitt, rett og slett. Så man får satse på livslang kjærlighet Endret 18. august 2006 av Leonarda
Arkana Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror ikke på livslang forelskelse, men jeg tror på livslang kjærlighet. ← Enig med deg.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. august 2006 #13 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror ikke på livslang forelskelse, men jeg tror på livslang kjærlighet. ← Enig. Samtidig tror jeg man fint kan være forelsket etter mange år sammen. Ikke at man er stormforelsket hele tiden, men at man blir forelske i hverandre på nytt og på nytt. Likevel trengs det kjærlighet for å holde sammen hele livet.
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #14 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror på livslang kjærlighet, også tror jeg at man kan forelske seg flere ganger i samme person.
Gjest BagLady Skrevet 18. august 2006 #15 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror ikke på livslang forelskelse, men jeg tror på livslang kjærlighet. ← Fint sagt. Og det virker som noen glemmer at kjærlighet av og til betyr at man må jobbe litt for å få ting til å fungere.
Gjest Tanita Skrevet 18. august 2006 #16 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror på livslang kjærlighet, også tror jeg at man kan forelske seg flere ganger i samme person. ← Enig
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2006 #17 Skrevet 18. august 2006 Jeg tror ikke på livslang forelskelse, men jeg tror på livslang kjærlighet. ← Enig. Var så søtt i mine besteforeldres gullbryllup for noen år siden. Min morfar holdt en tale for min mormor, og det var så tydelig at han fortsatt var kjempeglad i henne... Sånn vil jeg ha det også når jeg blir gammel
Gjest Jebediah Skrevet 18. august 2006 #19 Skrevet 18. august 2006 (endret) Nei. Endret 18. august 2006 av King James
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #20 Skrevet 18. august 2006 Livslang kjærlighet er mulig, men livslang troskap er langt verre i dagens samfunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå