Gå til innhold

Anie og Nelles despekonkurranse

Nelle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o

Dere ække sanne assa... trodde aldri dere ville ta forslaget om despekonkurranse så alvorlig :roll:

:hoho::hoho:

Følger spent med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Hva regnes som fysisk kontakt?

Hvis en av dere skumper borti en gutt på trikken, SAMTIDIG som den kjører forbi Kondomeriet - vil dette kunne regnes som sex på noen måte??? :ler:

Grunnen til at jeg lurer er at jeg har spist burgere som overhodet ikke har vært i nærheten av kjøtt i det hele tatt, det produsenten har gjort er å leie ei ku et par ganger frem og tilbake foran pallen med burgere, og vips - hamburger!!!

Alle vet jo at det ikke er lov å kalle eplejuice for epler medmindre den faktisk inneholder epler, og ja - jeg vil bare definere begreper her :sjarmor:

Hva er ekte fysisk seksuell kontakt og hva er kontakt med sex-smak?

dorian :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelle, du mener fysisk SEXUELL kontakt...? Jeg har ALDRI hatt det... eller er dette kun for dere jentene...? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse... Det er ikke lov til å juge :wink:

Dorian... :ler: ja det var et godt spørsmål. Om vi definerer det på den måten du prøvde å fremvise - vel da regner jeg meg selv som en VINNER :-? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ANIE DA!!! :o :o

Dessuten er du desidert taper dersom en kan definere fysisk kontakt så vagt! Du får jo oppmerksomhet fra en gutt/mann hver dag du!...

Men kom heller med tider dere, så kan vi kåre en vinner :sjarmor:

tror ikke det bli NOEN av dem som har vært her til nå nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ANIE DA!!!  :o  :o  

Dessuten er du desidert taper dersom en kan definere fysisk kontakt så vagt! Du får jo oppmerksomhet fra en gutt/mann hver dag du!...

...

Igjen vet du noe som jeg ikke vet Lasse.... Hvem får jeg fysisk kontakt med hver dag :-? Fysisk kontakt inneholder iallefall berøring av en annen person :wink:

Ok.. om ingen er tøffe nok til å komme med tider ...... :sjarmor:

Jeg snakker iallefall om før sommeren tredde i kraft i fjor... :wink: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppmerksomhet Anie, ikke kontakt...

Ja i den grad.. har jeg nok kanskje tapt Lasse :wink:

men når vi snakker om fysisk kontakt med en annen person - så henger jeg fortsatt med i konkurransen :oops: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener fysisk seksuell kontakt med en gutt (bare klining tells ikke). Man skal være naken sammen, og MINST suge/slikke hverandre og/eller knulle.

Tlf. sex gjelder ikke.

Jeg = Juli (husker ikke nøyaktig dato).

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, siden dette er en konkurranse om "hvor-lenge-siden-sist" og det er om å gjøre å vinne :ler: så er vel ikke dette det rette tidspunktet på for meg å tilby mine tjenester :roll:

Fatter ikke at jeg ble utelatt av denne konkurransen jeg jenter :(

Det kan da vel ikke være tvil om hvem som er den mest desperate her

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Vel, Kristian - siden dette dreier seg om fysisk, seksuell kontakt med en GUTT, får vi nøye oss med å være dommere :ler:

And the winner is:

:briller:Anie! :briller:

Sorry, Nelle, men i forhold til Anie driver du fremdeles med siggen etterpå, altså :ler:

Har dere tenkt på noen premie? Vi kunne selvfølgelig fått gravert en pokal eller noe, men det kunne jo virke dempende på evt. fremtidige erobringer med den på peishylla?

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes dere gutter kan være med også, jeg...

For dere vil naturlig nok ikke setningen om "gutter" gjelde. For dere blir det jenter i stedet -om dere ikke er homser, da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel' date=' Kristian - siden dette dreier seg om fysisk, seksuell kontakt med en GUTT, får vi nøye oss med å være dommere :ler: [/quote']

Ja dorian, vi hadde nok vært overlegen vinner av denne konkurransen og deltatt på usportslig grunnlag :D

Gratulerer Anie med seieren!

Premien ja, noen spesielle ønsker Anie? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men kom med noen datoer, da!!! Kan jo ikke bare kåre en vinner sånn uten datoer og greier! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest dorian

Nja, skal vi gutta være med på denne konken, assa?

Hmm.... ja, det er jo så lenge siden jeg hadde seks at jeg ikke husker hvordan det gjordes...gjørdes...ble gjort, men jeg er ganske sikker på at det hadde med fingerhekling å gjøre?

Eller var det noe med svisker???

Vel, erke så nøye :ler:

Det var i hvertfall innmari gøy - spesielt når man fikk fisk. Eller kokosnøtter.

Men jeg husker ikke helt når, altså... kan ha vært i forfjor en gang, vinterstid. I slalombakken.

Eller var det snowboard jeg sto på? Herm...dette vakke lett :ler:

dorian :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini!!!

Her har vi to jenter og to gutter som alle har lyst. Pluss en Dorian som heller vil hekle(.....?)

Hva om dere avtaler et møte?

Kan bli mye liv av det vet dere!!

Dessuten blir dere så gode og avslappede i kroppen etterpå. Og livet ser generelt litt lysere ut.

Hvis dere vil så kan dere møtes her hos meg, så får dere sol og sommer i tillegg. Hva sier dere til det?

Kua, - nå også som koblerske :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...