Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for tre år siden ble jeg håpløst forelska i en fyr. vet at følelsene var gjensidige, men det ble aldri noe mer fordi vi begge flyttet til ulike byer kort etter. de siste to årene har jeg vært sammen med en annen som jeg for en tid tilbake ble samboer med. Men jeg klarer likevel ikke å glemme denne fantastiske fyren.

vet at han har hatt det på samme måte, for da vi møttes tilfeldig på byen i fjor sommer, erklærte han at han fortsatt hadde følelser for meg, noe jeg valgte å "overse" siden jeg på den tiden hadde det bra sammen med kjæresten min. Men det siste halve året har følelsene for denne fyren blusset så til de grader opp, at jeg nå har flyttet ut fra min samboer for å finne ut av dette.

Fant plutselig ut at jeg og denne fyren nå bor i samme by igjen, og etter å ha møtt han, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg fortsatt er hodestups forelsket i ham. men saken er at han nettopp har blitt sammen med en annen.

Hva skal jeg gjøre?

Ikke så moralsk å legge seg etter en opptatt mann, men hva om dette er noe så banalt som mannen i mitt liv? Burde jeg si noe, og i så fall hva skal jeg si? er livredd for å virke desperat og patetisk, og ikke minst, for å bli såret.

noen som kan gi råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
for tre år siden ble jeg håpløst forelska i en fyr. vet at følelsene var gjensidige, men det ble aldri noe mer fordi vi begge flyttet til ulike byer kort etter. de siste to årene har jeg vært sammen med en annen som jeg for en tid tilbake ble samboer med. Men jeg klarer likevel ikke å glemme denne fantastiske fyren.

vet at han har hatt det på samme måte, for da vi møttes tilfeldig på byen i fjor sommer, erklærte han at han fortsatt hadde følelser for meg, noe jeg valgte å "overse" siden jeg på den tiden hadde det bra sammen med kjæresten min.  Men det siste halve året har følelsene for denne fyren blusset så til de grader opp, at jeg nå har flyttet ut fra min samboer for å finne ut av dette.

Fant plutselig ut at jeg og denne fyren nå bor i samme by igjen, og etter å ha møtt han, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg fortsatt er hodestups forelsket i ham. men saken er at han nettopp har blitt sammen med en annen.

Hva skal jeg gjøre?

Ikke så moralsk å legge seg etter en opptatt mann, men hva om dette er noe så banalt som mannen i mitt liv? Burde jeg si noe, og i så fall hva skal jeg si? er livredd for å virke desperat og patetisk, og ikke minst, for å bli såret.

noen som kan gi råd?

Du burde nå ihvertfall ikke legge deg etter en mann som er opptatt.

Skrevet

Om han nettopp har truffet en annen og dere har en fortid så ville jeg sagt det.

Skrevet
Burde jeg si noe, og i så fall hva skal jeg si? er livredd for å virke desperat og patetisk, og ikke minst, for å bli såret.

noen som kan gi råd?

La han være. Tenker du ikke på henne midt opp i dette også, eller er det kun deg selv midt oppi det her?

Han er jo tydeligvis ikke forelsket i deg siden han har en annen, så hva er da vitsen med å blande seg oppi noe som sannsynligvis ikke blir noe av?

Går du lenger blir du nok såret vil jeg tro. Og hvorfor skulle han være mannen i ditt liv? Syns det ser ut som han er mannen i en annen persons liv, jeg.

Skrevet

Gresset er ikke grønner på den andre siden!!!! Du er sammen med en og han er også opptatt. Forresten så burde du avslutte forholdet til typen din om du ikke klarer å tekte på andre. Du fortjener han ikke da, og forresten alle forhold har gode og dårlige perioder, kanskje du og typen er i en dårlig periode. Er vel ikke verdt å kaste 3 år av live ditt ut av vinduet!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet
La han være. Tenker du ikke på henne midt opp i dette også, eller er det kun deg selv midt oppi det her?

Han er jo tydeligvis ikke forelsket i deg siden han har en annen, så hva er da vitsen med å blande seg oppi noe som sannsynligvis ikke blir noe av?

Går du lenger blir du nok såret vil jeg tro. Og hvorfor skulle han være mannen i ditt liv? Syns det ser ut som han er mannen i en annen persons liv, jeg.

Dette trenger da ikke være tilfellet da.

Dersom det du sier stemmer er det jo ingen forhold som ryker fordi den ene parten forelsker seg i en annen.

Slikt skjer da oftere enn man tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...