Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst på en ny kul bukse! så at de hadde mange på salg på ichi. men så er jeg litt tykkere enn jeg vil være. buksene jeg har lyst på stopper ca 3 cm under navelen og jeg har tatt frem målebåndet og rundt det området er jeg ganske nøyaktig 100 cm. hvilken størrelse må jeg ha da? jeg har ikke lyst til å spørre de som jobber der for de var litt småbitchy... :forvirret: jeg holdt oppe en bukse i str 44 men den så så smal ut i livet... jeg hadde dessverre ikke tid til å prøve buksa når jeg var der. men hva med bikbok for eksempel. så på en fornarinabukse. den største størrelsen jeg fant var 32. er det veldig lite? jeg bruker str 42 på lindex men der er jo buksene større kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bruker str 42 hos Lindex, vil du nok ha trøbbel med å finne bukser som passer hos Bik Bok, men hva med for eksempel B. Young eller Vero Moda?

Skrevet

Jeg bruker str 38/40 i bukser på H&M og må ha str 32 i fornarina.

Ellers bruker jeg str 31 i levis, de har str oppover til ihvertfall 34, så det skulle vel passe. Samme med lee og wrangler og.

Skrevet

Ta en tur på Only. Ser folk i jeans i alle størrelser derfra, mange fine. Ikke så dyrt heller tror jeg Selv endte jeg med Replay og har holdt meg til det, selv om jeg syns de er dyre, men jeg har så lange ben at jeg ikke passer i vanlige damebukser og må kjøpe herremodeller. Og da er jeg litt kresen.

Er selv en 40 på Lindex, og kan bare drømme om å finne noe som passer på BikBok.

Skrevet (endret)

Vero Moda/ Only har faktisk ikke så bra utvalg i litt større størrelser. De største buksene der er i 44 i livet, men i forhold til f.eks Lindex er de litt små i størrelsene.

Ser du bruker 42 på lindex; da passer de sikkert :)

Endret av Kitten
Skrevet

Ichi er ganske små i størrelsene, så det kan nok være lurt å satse på et par only-bukser i stedet. De føler ihvertfall jeg at er normale i str. Ikke er de så dyre heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...