Diana Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 å være singel er noe av beste som har skjedd meg. du bør nyte det, og du bør være d så lenge som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg var det helt til jeg fant drømmemannen. Da kunne jeg jo ikke være singel lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Diana skrev: å være singel er noe av beste som har skjedd meg. du bør nyte det, og du bør være d så lenge som mulig ← Deg om det, jeg trivdes også som singel, men det beste som har skjedd meg er å møte mannen i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jebediah Skrevet 18. august 2006 #4 Del Skrevet 18. august 2006 Diana skrev: å være singel er noe av beste som har skjedd meg. du bør nyte det, og du bør være d så lenge som mulig ← Endelig en fornuftig sjel her inne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 18. august 2006 #5 Del Skrevet 18. august 2006 Finnes det et fobi-navn for det å være redd intimitet? Intimfobi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 18. august 2006 #6 Del Skrevet 18. august 2006 Diana skrev: å være singel er noe av beste som har skjedd meg. du bør nyte det, og du bør være d så lenge som mulig ← Fint at du trives med det. Jeg er også singel men håper selvsagt at jeg med tiden skal finne en å dele livet med. Jeg er singel så lenge jeg må, ikke et sekund lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. august 2006 #7 Del Skrevet 19. august 2006 Hvorfor liker du å være singel a? Er det fordi du kan kline å slafse på alle du vil nårru er på fest, eller fordi du ikke MÅ finne på no sammen shæshtn heletia? Jeg har vært singel hele livet mitt, å syns det er ganske digg. Det hadde jo vært kos med en dame, men jeg tror ikke jeg hadde helt likt at det var en person jeg MÅTTE finne på no sammen heletia... Jeg vil sitte på stolen min å ikke gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 19. august 2006 #8 Del Skrevet 19. august 2006 Man trenger da ikke være med kjæresten sin hele tia, det blir jo bare slit. Nå har jeg akkurat slått opp med kjæresten min, så jeg nyter ikke singellivet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig eks-frue Skrevet 20. august 2006 #9 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg elsker å være singel så lenge jeg ikke har funnet en jeg virkelig vil ha. Heller singel enn et dårlig forhold. Men den dagen jeg treffer en jeg liker så er jeg nok ikke singel mer (så sant han liker meg også da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlmaCity Skrevet 24. august 2006 #10 Del Skrevet 24. august 2006 Singellivet er greit så lenge du ikke savner eksen, eller er ulykkelig forelska i en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 25. august 2006 #11 Del Skrevet 25. august 2006 Amalie_85 skrev: Jeg var det helt til jeg fant drømmemannen. Da kunne jeg jo ikke være singel lengre ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2006 #12 Del Skrevet 25. august 2006 Lykkelig eks-frue skrev: Jeg elsker å være singel så lenge jeg ikke har funnet en jeg virkelig vil ha. Heller singel enn et dårlig forhold. Men den dagen jeg treffer en jeg liker så er jeg nok ikke singel mer (så sant han liker meg også da). ← Sånn var det for meg også. Men nå har jeg truffet drømmemannen, så da er jeg veldig fornøyd med å ikke være singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2006 #13 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har vært singel helt siden jeg gikk i 6 klasse. Da var jeg sammen med en søt jente som gikk en klasse over meg. Vi koste oss, vi gjorde mye sammen og selv om vi var ganske små da så følte jeg at vi var ganske lykkelig sammen. En dag da vi satt ute for å se på stjernene og snakket sammen som vi alltid gjorde så begynte hun og gråte og fortalte meg at hun var redd for å miste meg. For å trøste henne sa jeg at jeg aldri kommer til å gå fra henne og vil alltid være sammen med henne... Så kom det en dag da hun skulle på bursdagsfest til en venninne og der rotet hun med x`sen sin. Egentlig så var det ikke noe big deal for meg, for jeg er en person som tillater at kjæresten min kan rote med andre (unntatt med kompisene mine) fordi jeg har en sånn holdning som sier at hvis jeg ikke kan tilfredstille henne så er det greit å la andre gjøre det så lenge hun er glad i meg og vil være sammen med meg. Men jeg bestemte meg for å gjøre det slutt da, fordi jeg følte at alt det hun fortalte meg, hvor glad hun var i meg, at hun ikke vil miste meg osv, det føltes helt feil... Siden den gangen har jeg ikke vært sammen med noen (er 23 nå). Det er ikke fordi ingen vil ha meg, jeg har blitt sjekket opp av jenter på utesteder før, men takket høffelig nei. Ikke fordi jeg er overlegen eller redd for jenter, men fordi jeg er ikke interessert i å ha et forhold med jenter jeg møter på discoteker, og jeg er ikke en sånn one night stand heller (er jomfru). Jeg trivdes å være singel, men i de siste årene har jeg begynt å savne en jente. Jeg tenker mye på dette, og noen ganger lurer jeg på hvor i allverden skal jeg finne denne jenta siden jeg er så kresen når det gjelder jenter. Men så skjedde det noe for noen månder siden. Det var ei jente på skolen min som jeg la merke til, ikke fordi pga utseende hennes men fordi jeg pleide å treffe henne i lesesalen der vi sitter og gjøre lekser, jeg ser henne nesten alltid der og hvergang jeg går forbi henne så smiler hun søt og vi bare ser hverandre inn i øyene og det føltes som om tiden stod stille. (Dette er noe som dere som finner kjærester via internett ikke kan oppleve, hehe) Tiden gikk og jeg bestemte meg for en dag å hilse på henne siden hun pleide å sende meg de søte blikkene og smilene som smeltet mitt hjerte. Jeg kan huske godt den dagen da jeg gikk forbi henne og fikk sutret fram et "Hei" mens hun smilte godt og sa "Hei hei!". Jeg valgte å gå fram forsiktig og ikke la henne føle seg presset av meg, siden jeg ikke kjente denne jenta så godt. Dagene gikk mens vi fortsatte å si hei til hverandre, men jeg ville ha mer. Jeg vil bli bedre kjent med denne jenta, finne ut hva hun het osv, Så en dag bestemte jeg meg får å gå bort til henne og presenterte meg selv mens venninnene hennes fulgte med oss og smilte. Jeg fortalte henne hva jeg het og fikk tilgjengjeld vite hva hun het. Alt føltes perfekt, jeg ga henne komplimang og sa at jeg syntes at hun er flink med lekser osv (jeg liker jenter som er skoleflink hehe) jeg sa jeg ville bli bedre kjent med henne og interessert i å finne ut mer om henne. Så en dag fikk jeg vite at hun har kjæreste... Alt var over før det begynte, og når jeg tenker tilbake så var det litt trist, hva betydde disse smilene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singelgutt Skrevet 8. september 2006 #14 Del Skrevet 8. september 2006 Å være singel er greit nok det. Som gutt har jeg brent meg for mye på jenter som går etter feil type menn, så jeg ser nok for meg en fremtid med elskerinner og intet av forpliktelser. Sånn ere bare. Man mener forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. september 2006 #15 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg er veldig glad for at jeg ikke er singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 8. september 2006 #16 Del Skrevet 8. september 2006 Så lenge en "kan"? En kan vel være singel hele livet dersom en trives best som det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. september 2006 #17 Del Skrevet 8. september 2006 singelgutt skrev: Å være singel er greit nok det. Som gutt har jeg brent meg for mye på jenter som går etter feil type menn, så jeg ser nok for meg en fremtid med elskerinner og intet av forpliktelser. Sånn ere bare. Man mener forskjellig. ← Så du er altså feil type mann? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #18 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg er singel og trives med det. Jeg vet jo at jeg en gang kommer til å treffe noen det klaffer med, så jeg orker ikke bekymre meg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkersøta Skrevet 8. september 2006 #19 Del Skrevet 8. september 2006 Diana skrev: å være singel er noe av beste som har skjedd meg. du bør nyte det, og du bør være d så lenge som mulig ← Har vært det i 4 år nå så kan nok ikke akkurat si det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå