Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2003 #1 Skrevet 7. januar 2003 Det er en lege som har skrevet en bok om slanking ved å ikke spise karbohydrater. Tror han heter noe på A. Er det noen som kan hjelpe meg med dette navnet på denne boken?
Gjest Diva Skrevet 7. januar 2003 #2 Skrevet 7. januar 2003 Dr. Atkins diett tror jeg den heter. Sånn cirka. Men den norske tittelen har ordet slanking ganske bevisst på forsiden av boken Slanking er IKKE NØDVENDIGVIS hovedformålet ved denne dietten / kuren....... Se på www.haugenbok.no eller www.bokkilden.no og søk på boken :-) Den er utrolig interessant lesning. Mulig jeg og sambo prøver dietten etterhvert. Diva :D
Tusenfryd Skrevet 8. januar 2003 #3 Skrevet 8. januar 2003 Jeg anbefaler deg i steden Dr. Fedon Lindberg. Det er ikke på langt nær så rigid diett og handler om en måte å leve på, ikke slanking. Dette handler om karbohydrater og insulinnivå. Dr. Atkins diett funker omtrent som pulverkurer. Du går masse ned, men må bare fortsette fordi kiloene raser opp igjen bare du ser på normalt kosthold igjen. Jeg kjenner mennesker som har prøvd begge. Og du må bare bestemme deg for om du vil holde vekten nede eller om du vil slanke deg masse og gå opp igjen med en gang etterpå. *Tusenfryd har slanket seg feit og er MOT slanking, men FOR et sunt kosthold og mosjon og et lykkelig liv uten badevekt*
Tusenfryd Skrevet 8. januar 2003 #4 Skrevet 8. januar 2003 På Haugen Bok eller hos bokklubbene får du bøkene hans forresten, de heter "naturlig slank med kosthold i balanse" - eller bare søk på Lindberg så finner du dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå