Gjest Sativa Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Noen som til sin forferdelse som har fått grå hår? Det burde jo ikke være en negativ ting, men det har visst blitt sånn nå for tiden. Selv kan jeg skimte litt sølv oppe i etterveksten min, men fargen dekker jo over. Ser at flere på omtrent min alder (33), særlig menn, som ikke ser ut til å plages av sine grå hår. Åssen ligger det an med dere? Når fikk du grå hår i silkemanken?
Arkana Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Jeg fant vel mitt første grå hår da jeg var 20 og har funnet kanskje ett til siden da (er nå 28). Det plager meg ikke i det hele tatt, jeg bare napper det ut, og tror ikke at dette gjør at jeg kommer til å få grått/hvitt hår tidligere enn normalt. De fleste jeg kjenner har dessuten funnet sitt første grå hår rundt samme alder. Samboeren min er 37 og har ingen grå hår, ikke som jeg kan se i allefall. Men han har lysere hår enn meg og bruker barbermaskin så jeg tviler på at vi ville sett grå hår uansett.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 samme! fikk ett eller to rundt tjue. etter det har det kommet noen til, men ikke sjenerende mange.
Gjest Blanca Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Jeg fikk de første for ca. 3 år siden (er 37 nå) og nå har det jammen blitt mange i tinningene Jeg har veldig mørkt hår, så jeg ser de godt. Grøss. Jeg blir virkelig minnet på at forfallet er i gang.
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Jeg er 25 og har noen grå hår. Tjue kanskje. De er tykke og stive og har en merkelig, ruglete struktur. Hihi, lurer på hvordan jeg kommer til å se ut med hodet fullt av slike!
Elze Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 De første dukket opp da jeg var litt seint i 20-årene, kanskje 27?, siden jeg var 30 har jeg hatt såpass mye grått hår at jevnlig farging (hver 4.-5. uke) er påkrevet. De aller første jeg fikk var sånne hvite stive som noen nevner, de er bare til å nappe ut. De jeg har nå er samme konsistens som resten av håret.
Thomasine Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Fant mine første grå da jeg var 20-21... Nå, 15 år etter farger jeg håret jevnlig for ikke å bli veldig gråhåret... Er forresten mørk. I motsetning til de fleste andre har mine grå kommet jevnt og trutt siden de første grå... Mannen min er noen år eldre og har grått på sidene, men han ser, i motsetning til meg... stilig ut med det... Rart egentlig at jeg ikke klarer se meg selv som "stilig" med grått hår...:klø:
Gjest gjesta Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 Jeg tør ikke nappe ut alle mine grå, synes det er så mange av de på ett sted...
Sahara Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Jeg er 32, og har ikke sett noen enda.. Men jeg slipper vel ikke unna!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #10 Skrevet 20. august 2006 De første kom tidlig i 20-åra, og så kom det kanskje ett nytt i året etter det. Helt til i fjor da jeg ble 29! I løpet av det siste året har det kommet flere og flere , så jeg tror jeg blir tidlig grå siden mammaen min ble det. Men jeg farger og vil fortsette med det .
Susannah Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 Jeg fikk mange graa haar etter at jeg ble 25. Har nesten svart haar, saa du ser det godt. Slitsomt aa farge det hele tiden, saa for 3 maaneder siden tok jeg noen gyldne striper. Da ser du nesten ikke de graa haarene i det hele tatt og stripene varer lengre enn vanlig farge. Kanskje jeg maa bare fortsette med det, blir vel ikke faerre graa haar ettersom tiden gaar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå