Gjest mela Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 (endret) Da har jeg funnet en hobby jeg kunne tenke meg å prøve. Er det noen som har prøvd dette før? Tenkte jeg skulle bestille noe utstyr fra Panduro, men jeg lurer litt på hvordan man bruker den fugemassen. Tørker den fort sånn at man må lesse på med mosaikken så fort som mulig? Endret 17. august 2006 av CocoPuff
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Kan ikke svare på spørsmålene dine, men lurer på...hva bruker du mosaikken til? Har du linker til settet ditt? Fugemasse for flislegging tørker saaaaakte, så hvis det er samme greia, så har du god tid.
Gjest mela Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Har ikke fått prøvd ennå, så jeg har ikke fått brukt det til noe og har ingen linker. Men takk for svar! Lurer på en ting til, for de som vet. Jeg så noen lage et mosaikkspeil på et innredningsprogram. De smørte noe gjennomsiktig over mosaikken etter den var lagt på, men jeg fikk ikke med meg hva det var?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå