Gjest Neffi Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Noen?? Jeg vil bare ha sanger fra min Itunes til min MP3, ikke mer enn det, hjelp!!!!!?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Sikkert, men tror nesten vi må vite hvilken mp3-spiller du har.
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Jeg har gitt det opp og satser på en Ipod Nano Men det går sikkert an, bare vær obs på at du ikke gjør noen inngrep på mac`en som kan gå ut over garantien din. Apple er ganske slu sånn
Gjest Neffi Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Sikkert, men tror nesten vi må vite hvilken mp3-spiller du har. ← En gammel gammel gammel... Fant den liggende... Fikk den på jobben for noen år siden. En Thomson... Vet ikke om det har noe å si hvilket merke det er da... SD-kort?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Da kan det være at du må kopiere musikken i filbehandleren. Kjenner jeg Apple rett, støtter de vel ikke noe annet en iPod i iTunes. Hvis filene er i det formatet Apple bruker (.aac), vil de nok heller ikke fungere i mp3-spilleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå