Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Babyen min er nå 10 dager gammel. Jeg lurer på om jeg kan sitte ute i hagen eller på verandaen og amme, eller evt. bare sitte ute og ha han på fanget eller noe? Jeg lurer på om det er farlig? Pga at det blåser eller noe? Må han ha på seg lua da, når han er ute? selv om det er varmt og sol ute? (på verandaen/i hagen) Jeg lurte også på når kan jeg ta han med ut..tenkte på sånn handletur og sånn..og sånne turer på cafe eller no.. eller må jeg vente til han blir en måned ca.??
Gjest :) Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Hvis det er - 15 grader vil jeg nok holde meg inne med bebisen H*n har bar godt av å få frisk luft ute kjære Ha på lue hvis h*n har lite hår på hodet, enten det er sol eller vind.
Chiquita Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 handleturer er heller ikke noe problem helt fra nyfødt av...
L@dy Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Så lenge det ikke er stiv kuling så er det sikkert bare til å komme seg ut. Vi var ute og trillet dagen etter vi kom hjem fra klinikken, men det var vamt og fint ute. Husker ikke hva hun hadde på seg, men på hode hadde hun nok en tynn liten lue antageligvis og så helseteppe. Husker ikke om hun hadde dyne på seg.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Det går fint, men pass på puppene dine hvis det er mye vind! Fort gjort å få brystbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå