Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg perioder med blackouts når jeg ser på den serien eller kutter tv3 ut deler av episodene? :klø:

Har sett på det de siste dagene og husker scener som ikke vises på kanelen. :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener jeg leste et eller annet om sensurering av reprisene en gang, så du har nok rett.

Skrevet

Så rart. Det er jo scener som ikke inneholder noe støtende. I episoden i dag kutta de ut en scene hvor Carrie mister en bløtekake i bakken. :ler:

Skrevet

Hmm, jeg mente at det var noen av sexscenene som ble kutta ut, men da husker jeg kanskje feil da.

Skrevet

Det er vel ikke snakk om sensur i den forstand. Episodene varer lengre enn 30 min (eller 22 minutter eller hva det er + reklame). Så de kutter ut noen scener hver dag :forvirret:

Skrevet (endret)
Da er det en fordel å ha hele serien på dvd, så ser man akkurat den episoden man vil når man vil. Ahh, er så glad i den boksen  :)

:Nikke:

den smilyen skulle nikke!

Endret av Shoegal
Skrevet

Ja, det er helt håpløst. Har sett den episoden hvor Miranda spiser hele kaken som det står "I love you" på som hun får av han ene kjæresten. Episoden har jeg sett for hundre år siden på TV3.

Forrige gang den ble vist på samme kanal var scenen som Miranda spiser kaken kuttet bort!

Må vel være fordi de skal ha så lange reklamepauser. Men det er utrolig teit! Man får faktisk ikke med seg hele handlingen!!

Skrevet
Da er det en fordel å ha hele serien på dvd, så ser man akkurat den episoden man vil når man vil. Ahh, er så glad i den boksen  :)

Jeg oxo, mn skulle sett Miranda, hun, for en gangs skyld, blir litt satt ut, men tilslutt gir seg hén til naboen Robert...Han er så snill mot henne, til hun roter med Steve....På 1årsdagen til Brady da...

Gjest Vilja :-)
Skrevet

De gangene jeg ved tilfeldigheter har endt opp med å se SatC på TV3 i mangel på å gidde føre inn dvd-platen i spilleren, har jeg fått inntrykk av at alle scener som innehar seksuelle undertoner er blitt kuttet vekk.

Ut ifra dette kunne TV3 egentlig ha omdøpt serien til "Singelliv".

Skrevet

Det groveste er vel siste episoden når vi får vite hva Big heter - den delen ble helt kuttet ut på reprisen. Og det som vi ventet på i alle de årene...

Skrevet
Det groveste er vel siste episoden når vi får vite hva Big heter - den delen ble helt kuttet ut på reprisen. Og det som vi ventet på i alle de årene...

Hva er det Mr Big het?? *teflonhjerne*

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har også irritert meg over det der. Det er nok for å spare tid de kutter ja.

Så siste episoden der en gang - den varte en halvtime, opprinnelig er vel det en timeslang episode?

Det var ihvertfall myye som var kuttet vekk - ødelagte jo mye av episoden da.

Gjest beekeeper
Skrevet

åå, så det er det de gjør ja!! syntes det var noe muffens... :sjenert:

Skrevet

Hellooooooooo???

Hva heter mr. Big??

Og hvordan endte egentlig serien, jeg fikk aldri med meg det :grine:

Skrevet
Hellooooooooo???

Hva heter mr. Big??

Og hvordan endte egentlig serien, jeg fikk aldri med meg det  :grine:

Han heter nok John i dag også;)

Endte med at Carrie og Big ble sammen, han "hentet" Carrie i Paris.

Skrevet

Jeg har alle sesongene på DVD, elsker den serien :hjerte::)

Gjest splæsj
Skrevet
Har jeg perioder med blackouts når jeg ser på den serien eller kutter tv3 ut deler av episodene? :klø:

Har sett på det de siste dagene og husker scener som ikke vises på kanelen.  :forvirra:

Ja, de må vel det når de sender så tidlig. (Les: Men barna fremdeles er oppe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...