Gjest mela Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Har jeg perioder med blackouts når jeg ser på den serien eller kutter tv3 ut deler av episodene? :klø: Har sett på det de siste dagene og husker scener som ikke vises på kanelen.
Malou Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Jeg mener jeg leste et eller annet om sensurering av reprisene en gang, så du har nok rett.
Gjest mela Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Så rart. Det er jo scener som ikke inneholder noe støtende. I episoden i dag kutta de ut en scene hvor Carrie mister en bløtekake i bakken.
Malou Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Hmm, jeg mente at det var noen av sexscenene som ble kutta ut, men da husker jeg kanskje feil da.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Det er vel ikke snakk om sensur i den forstand. Episodene varer lengre enn 30 min (eller 22 minutter eller hva det er + reklame). Så de kutter ut noen scener hver dag
Shoegal Skrevet 18. august 2006 #6 Skrevet 18. august 2006 (endret) Da er det en fordel å ha hele serien på dvd, så ser man akkurat den episoden man vil når man vil. Ahh, er så glad i den boksen ← den smilyen skulle nikke! Endret 18. august 2006 av Shoegal
Svart Katt Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Ja, det er helt håpløst. Har sett den episoden hvor Miranda spiser hele kaken som det står "I love you" på som hun får av han ene kjæresten. Episoden har jeg sett for hundre år siden på TV3. Forrige gang den ble vist på samme kanal var scenen som Miranda spiser kaken kuttet bort! Må vel være fordi de skal ha så lange reklamepauser. Men det er utrolig teit! Man får faktisk ikke med seg hele handlingen!!
Wonders Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Da er det en fordel å ha hele serien på dvd, så ser man akkurat den episoden man vil når man vil. Ahh, er så glad i den boksen ← Jeg oxo, mn skulle sett Miranda, hun, for en gangs skyld, blir litt satt ut, men tilslutt gir seg hén til naboen Robert...Han er så snill mot henne, til hun roter med Steve....På 1årsdagen til Brady da...
Gjest Vilja :-) Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 De gangene jeg ved tilfeldigheter har endt opp med å se SatC på TV3 i mangel på å gidde føre inn dvd-platen i spilleren, har jeg fått inntrykk av at alle scener som innehar seksuelle undertoner er blitt kuttet vekk. Ut ifra dette kunne TV3 egentlig ha omdøpt serien til "Singelliv".
Tusenfryd Skrevet 18. august 2006 #10 Skrevet 18. august 2006 Det groveste er vel siste episoden når vi får vite hva Big heter - den delen ble helt kuttet ut på reprisen. Og det som vi ventet på i alle de årene...
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #11 Skrevet 18. august 2006 Det groveste er vel siste episoden når vi får vite hva Big heter - den delen ble helt kuttet ut på reprisen. Og det som vi ventet på i alle de årene... ← Hva er det Mr Big het?? *teflonhjerne*
Sin Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 Hva er det Mr Big het?? *teflonhjerne* ← John?
Gjest Catwoman Skrevet 19. august 2006 #13 Skrevet 19. august 2006 Jeg har også irritert meg over det der. Det er nok for å spare tid de kutter ja. Så siste episoden der en gang - den varte en halvtime, opprinnelig er vel det en timeslang episode? Det var ihvertfall myye som var kuttet vekk - ødelagte jo mye av episoden da.
Gjest beekeeper Skrevet 19. august 2006 #14 Skrevet 19. august 2006 åå, så det er det de gjør ja!! syntes det var noe muffens...
Gjest Hjelp Skrevet 19. august 2006 #15 Skrevet 19. august 2006 Hellooooooooo??? Hva heter mr. Big?? Og hvordan endte egentlig serien, jeg fikk aldri med meg det
Sin Skrevet 19. august 2006 #16 Skrevet 19. august 2006 Hellooooooooo??? Hva heter mr. Big?? Og hvordan endte egentlig serien, jeg fikk aldri med meg det ← Han heter nok John i dag også Endte med at Carrie og Big ble sammen, han "hentet" Carrie i Paris.
Lipstick Skrevet 19. august 2006 #17 Skrevet 19. august 2006 Jeg har alle sesongene på DVD, elsker den serien
Gjest splæsj Skrevet 22. august 2006 #18 Skrevet 22. august 2006 Har jeg perioder med blackouts når jeg ser på den serien eller kutter tv3 ut deler av episodene? :klø: Har sett på det de siste dagene og husker scener som ikke vises på kanelen. ← Ja, de må vel det når de sender så tidlig. (Les: Men barna fremdeles er oppe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå