vivi Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Hei. Jeg har så lyst på denne telefonen. Men når jeg leser beskrivelsen av den står det ingenting om lagringskapasitet. " Minnekort ikke inkludert" står det i en annonse jeg har lest. Er det noen som har kjennskap til denne modellen, og som vet hvordan dette er? Og hvor fornøyd er du med den?
gard Skrevet 18. august 2006 #2 Skrevet 18. august 2006 Hei I henhold til testen på http://www.dinside.no/php/art.php?id=310169 har den 64 MB med internminne. Du må kjøpe minne av type Memory Stick Micro M2 seperat. Jeg har bare sett litt på telefonen og skjermen var iallefall veldig bra :-)
Krista83 Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jeg har kjøpt denne telefonen, det er bare det at jeg får ikke brukt den før porteringen er ferdig. Minnekort følger ikke med, koster ca 400 for 512MB...
vivi Skrevet 18. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2006 Takk skal dere ha for svar. Så nå vet jeg i alle fall det at jeg bør kjøpe med ekstra minnekort når mobilen skal anskaffes.
Kimura Skrevet 21. august 2006 #5 Skrevet 21. august 2006 Jeg har også kjøpt denne telefonen, og er kjempefornøyd. Kan gjøre utrolig mye morro med kamera funksjonene. Har ikke kjøpt minnekort ennå, men skal gjøre det etterhvert regner jeg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå