Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom Bønna tydeligvis er hellig grunn her inne, og får skrive som han vil samme hvem det går ut over, regner jeg med at den friheten nå gjelder for oss alle.

Derfor starter jeg nå en ny tråd hvor jeg hevder at Bønna er den nye Milla - som egentlig var Pia Haraldsen i forkledning.

Kjør spekulasjoner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Var det noe å diskutere, da? :klø:

Skrevet

*venter på at tråden skal bli slettet på grunn av spekulasjoner*

Skrevet

Bønna er Carl I Hagen, Milla var Mærta Lovvise og Frysepulver er Kong Harald. Var det ikke sånn det var da?

julenissen

Skrevet

Hæ? Jammen.... Jeg er jo Ari Behn... Er jeg da sammen med Milla eller Pia Haraldsen? Og hvor kommer Towelie inn i bildet?

Helvete....

*identitetskrise*

Skrevet

Åååh det er ikke lov å skrive om milla sier jeg jo! Da jeg hadde mine 15 minutters berømthet, fikk jeg spørsmål om hva som fikk meg til å komme til KG; jeg svarte det var pga gale milla som skrev om liksminkørjobben sin og sin ravnsvarte franske pasjéklipp, men det som kom på trykk var at jeg hadde lest et innlegg om liksminking :sur: er jeg satanist?

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Åååh det er ikke lov å skrive om milla sier jeg jo! Da jeg hadde mine 15 minutters berømthet, fikk jeg spørsmål om hva som fikk meg til å komme til KG; jeg svarte det var pga gale milla som skrev om liksminkørjobben sin og sin ravnsvarte franske pasjéklipp, men det som kom på trykk var at jeg hadde lest et innlegg om liksminking :sur: er jeg satanist?

Neppe, sånn som du rakka ned på black-metal poll'en min :grine:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Der ser man. :troest:

Jepp, men du er nok et stykke unna kloster allikevel...... :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...