Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #1 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei! Jeg er en jente som aldri har vært hos gynekologen før... Problemet mitt er at jeg har hørt noe om at man må til fastlegen først, for så å kunne bestille time hos gynekologen!! Dette gjør meg bare enda mer stressa... Noen som vet hvordan dette systemet fungerer? Og hvor kan jeg gå hvis jeg bare vil til gynekolog og ikke lege først?? Klem, fra "lille" meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 21. mars 2002 #2 Del Skrevet 21. mars 2002 Trodde ikke man måtte det,altså gjennom fastlegen for å komme til gynekolog... Prøv å ring en som står på de gule sidene er mitt tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 21. mars 2002 #3 Del Skrevet 21. mars 2002 De fleste fastleger utfører gynekologiske undersøkelser, så den kan du ta der. Hvis det er så at du vil til en som er gynekolog må du kanskje innom fastlegen din først. Men jeg anbefaler at du ringer førts, for det kan jo hende at du kan få henvisningen tilsendt uten å dra til legen selv...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anna Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei du kan bestille time hos en privatpraktiserende gynekolog,hvist det finnes der du bor.Hvist ikke så er det jo fastlegen din som først undersøker deg,og så kan vedkommende henvise deg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 21. mars 2002 #5 Del Skrevet 21. mars 2002 Dersom du ikke har problemer i underlivet, kan du fint ta en slik undersøkelse som din vanlige lege. Det er ikke behov for gynekolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scarpetta Skrevet 22. mars 2002 #6 Del Skrevet 22. mars 2002 Som tidligere nevnt her, kan du bruke fastlegen din. Om du er som meg og foretrekker en som er utdanna Gynekolog, ringer du rundt og hører om du trenger hevisning eller ei, det er ikke alle som krever henvisning. Jeg vil anbefale Bogstadvn Spesialistklnikk ved Dr Mette Will-et-eller.annet De er DYRE, og private (altså 8-900 kroner timen) Ellers, kan du trygt gå til Dr Bengt Lødrup i Bygdøy Allè 37 i Oslo. Han er flink, profesjonell og utrolig dyktig. TROR ikke du trenger henvisning der, ring og spør.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå