Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, kjøp den. Finnes den i andre farger også? I såfall skal jeg bestille med en gang. Disse sandalene vil passe ypperlig til :)

Skrevet

Go for it, girl! Du vil ikke angre! En allrounder egentlig det der

Skrevet

Den finnes bare i gammelrosa. Synes skoene ble litt vel pensjonist, så vil nok heller velge noen andre! Litt hæl er fint.

Skrevet
Go for it, girl! Du vil ikke angre! En allrounder egentlig det der

:Nikke: Ingenting sier kvalitet som en polyesterkjole.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg ville ikke brukt en sånn hvis jeg ikke hadde rundet 60...

Gjest Fruktfat
Skrevet

den var jo kjempeflott! at jeg ikke var på sparkjøp før jeg var i bryllup i sommer og. skoene var jo lekre, de kan du jo bruke til mye annet også.

hva slags smykker hadde du tenkt til?

Skrevet

Nå har jeg vært i så å si 2 brylluper hvert år i ett par år nå, og jeg vil nok si at den kjolen ikke var en kjole til å gå i bryllup med.. B Men nå er jo jeg ung og vet ikke hvor gammel du er :) Bryllupskjoler pleier å være mer staselige

Skrevet

Jeg syns den er fin. Dere er litt krasse i kommentarene...

Skrevet

Jeg synes den var dritfin! Men det kan jo hende at noen prøver å beskylde deg for å virke penere en bruden da, med en så råflott kjole! Også polyester da, det er jo så enkelt og greit, hvis du søler på den kan du bare tørke rett av!

Skrevet

Nei synes nå ikke jeg var krass.. Bryllups"moten" kan jo variere fra landsdel til landsdel.. Sier bare hva jeg har erfart at folk går med i bryllup :)

Skrevet

Bare du passer deg for stearinlys (poff) så vil kjolen bli en kjempesuksess :)

Jente, 25

Skrevet

Hvis du ikke har passert 80, synes jeg du skal finne noe annet!

(Og hvis mental alder er over 14 hadde du kanskje ikke lagt ut denne tråder i det hele tatt...).

Skrevet

Kanskje ikke helt de skoene, men likte hælen på de

Skrevet
Sinnsykt lekre! Hold på VISA-kortet damer!

Jeg er ganske fornøyd med letingen min selv :sjarmor:

Skrevet
Hvis du ikke har passert 80, synes jeg du skal finne noe annet!

(Og hvis mental alder er over 14 hadde du kanskje ikke lagt ut denne tråder i det hele tatt...).

Hvis din mentale alder er over 14 år, hadde du kanskje ikke brydd deg om å svare..... Det er forskjel på klessmaken til folk, jeg likte i hvertfall denne kjolen. Jeg er overvektig, og vil ikke stikke meg ut i mengden ved å velge en liten og trang kjole som ikke kler meg. Jeg likte denne, og tror den vil kle meg!

Skrevet

En rett og slett vakker kjole, ikke kjerringaktig i det hele tatt :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...