Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Er på vei til å bli legesekretær og så at aftenskolen har kurs i legemiddelhåndtering.Er det noen som har gått det kurset og vil det bety noe senere?Er skeptisk til all privat skoler nå etter å ha lest her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Kurset er neppe verdt særlig mye, ettersom det ikke gir studiepoeng og er et kurs og en skole som de fleste arbeidsgivere neppe har hørt om - dermed vet de ingenting om hvor mye du egentlig har lært på kurset. Dessuten må man være sykepleier eller vernepleier for å dele ut medisiner, etter hva jeg har skjønt, for de lærer om utregning av doser, forskjellige virkninger etc., og må bestå eksamen før de kan begynne i jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Som en kommentar til det siste innlegget. De aller fleste arbeidsgivere har hørt om Aftenskolen. Det er visstnok et godt alternativ. Endret 17. august 2006 av Christiane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #4 Del Skrevet 18. august 2006 Kurs i legemiddelhåndtering har jeg fått gratis på jobben. Jeg jobber som pleieassistent i hjemmesykepleien. (Ufaglærte kan dele ut medisiner så sant de har dette kurset.) Jeg syns det hørtes litt unødvendig ut med det kurset hvis du likevel holder på å utdanne deg til legesekretær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå