Snasen Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg spiser aldri svin, fordi jeg syns det er så ekkelt. Alt med svin forbinder jeg med griseri (ja nettopp). Jeg har hørt at grisen svetter innover, og siden grisen får en orgasme på 30 minutter frister heller ikke svinekjøttet. Spiser dere svin? Altså...det er jo ganske kvalmt. Koteletter med en rand av fett på siden, pølser hvorav halvparten består av fett er jo digg. Men er det sunt? Spiser man kanskje svette i mens man spiser svin? Jeg driter i om det er magert. Er det sunt spør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg spiser svin. Skjærer bort fettet og steker det godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg spiser svin. Skjærer bort fettet og steker det godt. ← Ja, men er det sunt da? Inneholder det noen næringsstoffer bortsett i fra sperm og svette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Vil tro det er en del proteiner i kjøttet i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 17. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. august 2006 Da tar jeg meg heller en proteinbar. Er det sugga jeg spiser er det vanskelig å steke vekk svetten og spermen uansett tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #6 Del Skrevet 17. august 2006 Magen min tåler ikke svin i alle fall. Blir helt ødelagt i flere dager etterpå og må springe på do konstant. Blir bokstavelig talt noe skikkelig griseri...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 17. august 2006 Magen min tåler ikke svin i alle fall. Blir helt ødelagt i flere dager etterpå og må springe på do konstant. Blir bokstavelig talt noe skikkelig griseri...... ← Ja. Der ser du. Hver gang jeg ser noen med pølse så blir jeg kvalm og får en sympatifølelse med disse pølsespiserne. Kan'ke være no særlig det der ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinn Skrevet 17. august 2006 #8 Del Skrevet 17. august 2006 Det er mange som ikke tåler å spise svin for magen. Men sånn utenom det så er det mye sannsynlig sundt ja, fordi kjøttet er mye magrere enn feks. sorfekjøtt. Om kjøtt i det hele tatt er sundt er jo en annen diskusjon da, men svin er sunnere en mye annet kjøtt i alle fall... (Forresten, hvordan kommer spermen inn i kjøttet? Har grisen en egen form for innvortes orgasme ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #9 Del Skrevet 17. august 2006 Viste ikke at griser svetter innover .. Spiser ikke svinekjøtt, men spiser pølser av og til. Det skal jeg ALDRI gjøre mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. august 2006 #10 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har ikke tatt noe aktivt standpunkt mot svinekjøtt, men jeg kjøper det aldri og spiser det svært sjelden fordi magen min rett og slett ikke takler det... (Bodde i sin tid sammen med en danske og det jeg forbinder med Danmark er voldsomme magesmerter etter diverse frokoster, middager etc. med fete svinekjøttbaserte retter... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. august 2006 #11 Del Skrevet 17. august 2006 Griser svetter ikke! ( http://www.nrk.no/programmer/tv/newton/1653766.html ) De eneste pattedyrene som svetter er homo sapiens sapiens og Equus caballus, altså mennesker og hester. Svin er magert. Jeg synes ikke det er kjempegreier, men ok. Spermen trekker ikke lengre inn i dyret, enn hva som er normalt for pattedyr. Pølser består generelt av lite rent kjøtt og mye annet som mel, melk, krydder, salt. Kjøttet som brukes er gjerne av den delen på dyret som inneholder mer fett og som ikke regnes for å være de mørste stykkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 17. august 2006 #12 Del Skrevet 17. august 2006 Svin er ikke sunt i det hele tatt. Kjøttet er fullt av urinsyre, blant annet. Og masse avfallsstoffer. De har ikke svetterkjertler og får ikke skilt ut "driten" slik som andre dyr. Der har vært flere uttalelser fra leger om at det ikke burde vært brukt som mat til mennesker i det hele tatt. Jeg holder meg unna svinekjøtt, og føler meg sunnere nå enn for noen år siden da jeg spiste det. I dag i 2006 burde folk være såpass opplyste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 17. august 2006 #13 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg spiser aldri svin, fordi jeg syns det er så ekkelt. Alt med svin forbinder jeg med griseri (ja nettopp). Jeg har hørt at grisen svetter innover, og siden grisen får en orgasme på 30 minutter frister heller ikke svinekjøttet. Spiser dere svin? Altså...det er jo ganske kvalmt. Koteletter med en rand av fett på siden, pølser hvorav halvparten består av fett er jo digg. Men er det sunt? Spiser man kanskje svette i mens man spiser svin? Jeg driter i om det er magert. Er det sunt spør jeg. ← hvis grisen ikke har svettekjærtler, så kan den jo ikke svette i det heletatt. Da går jo ikke svetten inn i den Er svette et avfalsstoff egentlig? Jeg er ganske sikker på at man svetter for å kjøle ned kroppen. Uansett er svin digg! Kjøtt er nammenam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #14 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg føler meg ganske muslimsk når det gjelder svin. Jeg nekter å spise det, fordi det smaker svette og helvete. Dessuten så vil jeg ikke spise sånn her: http://www.fell2earth.com/puzzles/nosey_piglet.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #15 Del Skrevet 17. august 2006 Svetter ikke andre enn oss og hester? Hva skjer under tæsene på katta mi når den ser hårføneren da? Det renner jo av potene hennes. Svettekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Husmusa Skrevet 18. august 2006 #16 Del Skrevet 18. august 2006 Men dersom det bare er mennesker og hester som svetter må jo også storfe og får samle all svette innvendig? Da kan vi vel ikke spise det heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 18. august 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 18. august 2006 Svin er ikke sunt i det hele tatt. Kjøttet er fullt av urinsyre, blant annet. Og masse avfallsstoffer. De har ikke svetterkjertler og får ikke skilt ut "driten" slik som andre dyr. Der har vært flere uttalelser fra leger om at det ikke burde vært brukt som mat til mennesker i det hele tatt. Jeg holder meg unna svinekjøtt, og føler meg sunnere nå enn for noen år siden da jeg spiste det. I dag i 2006 burde folk være såpass opplyste... ← Æsj. Nå ble jeg kvalm. Urinsyre. Muslimene har rett i noe i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 18. august 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 18. august 2006 (Forresten, hvordan kommer spermen inn i kjøttet? Har grisen en egen form for innvortes orgasme ) ← Det skal man ikke se bort i fra. De er noen ekle og merkelig dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten Skrevet 18. august 2006 #19 Del Skrevet 18. august 2006 er en grunn til at griser blir sett på som urene dyr ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #20 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg spiser svin og synes det er kjempegodt! (Og jeg har spist frosk og snegler også. Jeg er ekkel, jeg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå