Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå flere ganger sittet og sett på tv når det ruller en tekst over skjermen: Ekstra nyhetssending!

Hver gang tror jeg at det har skjedd noe, helt til det kommer en fyr som sier noe om Stratos.

Dette kan da ikke være lov? "Alle" vet jo at når det ruller en hvit tekst over skjermen, så er det fordi det har skjedd en katastrofe og at det kommer en ekstra nyhetssending pga dette.

Jeg pleier ikke å engasjere meg så voldsomt, men nå har jeg faktisk vurdert å sende klagebrev til tv stasjonen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig, dette har jeg også reagert på.

Skrevet

Jeg pleier ikke å engasjere meg så voldsomt, men nå har jeg faktisk vurdert å sende klagebrev til tv stasjonen.

Da må du vel i såfall sende klagebrev til firmaet som står bak reklamen og ikke til de utallige tv-stasjonene som tilfeldigvis sender den.

Skrevet

Enig, jeg reagerte også veldig på denne reklamen :frustrert:

Skrevet

Synes det fremgår ganske så klart at det er reklame jeg.

Skrevet

Og dette var meg.

Gjest BagLady
Skrevet

Det synes jeg også, den er jo lagt inni en annen Stratos-reklame... Skvatt litt til første gangen jeg så den men nå reagerer jeg ikke på den.

Gjest Catwoman
Skrevet

Reagerer ikke på den i det hele tatt jeg - synes det er helt tydelig at det kun er en reklame.

Men det har vel vært slike type reklamer før også?

Skrevet

Det var nå også noe å reagere på? Så dere blir opprørt over at dere blir lurt i ett sekund? Jaja..

Skrevet

Ps, pass dere for Her & Nå-reklamen og Lotto-reklamen. Kanskje dere ikke skal se på tv fremover.

Skrevet

Det er jo en fiffig måte å få oppmerksomhet på, men jeg reagerer ikke på den.

Skrevet

Men disse rulletekstene når det har skjedd noe alvorlig og det kommer en extra-sending, de rulle jo over skjermen uansett om det er reklame eller ei. Jeg synes også denne er veldig irriterende og ekkel.

Skrevet
Men disse rulletekstene når det har skjedd noe alvorlig og det kommer en extra-sending, de rulle jo over skjermen uansett om det er reklame eller ei. Jeg synes også denne er veldig irriterende og ekkel.

Jeg har til nå ikke opplevd at de avbryter reklameinnslag med ekte ekstra nyehtssendinger.

Tvert imot har jo tv.stasjonene blitt mye flinkere til å markere begynnelse og slutt på reklameinnslag enn det de var før i tida. Det var tv2 som begynte med det ved å vise plakat med reklame først og tv2 logoen etter reklamen.

Skrevet
Jeg har til nå ikke opplevd at de avbryter reklameinnslag med ekte ekstra nyehtssendinger.

Tvert imot har jo tv.stasjonene blitt mye flinkere til å markere begynnelse og slutt på reklameinnslag enn det de var før i tida. Det var tv2 som begynte med det ved å vise plakat med reklame først og tv2 logoen etter reklamen.

Hvordan da? Etter hver og en reklame?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...