Gå til innhold

Handle klær i barneavdelinger

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lisa-Beth, uinnlogget

Er det flere her som handler klær til seg selv i barneavdelinger? Jeg gjør det titt og ofte, mange fordeler ved det; billigere, slipper å legge opp buksene etc.

Handler mest på H&M og J&C, men det må da være flere butikker som har klær til oss spinkle damer? Noen som har tips til andre butikker med barneklær i mini-voksen-stil?

Takknemlig for svar!

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

ja, synes det er ypperlig! og så billig..man kan få en helt grei dongeribukse til kr 179. bruker h&m, cubus, og ellers alt som har barneavdelinger (hva heter de nå, alle kjedene?). finner også boblejakker og slikt der, samt kjoler i enkelte tilfeller (ikke alltid de sitter like bra i str 36).

mye av stilen er akkurat den samme som til voksne, og ingen har reagert hittil, utover at de synes buksene sitter så bra.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Jeg gjør det! Men ikke bukser da! Har ikke prøvd buksene, men det finnes jo så mange koselige og gode kjorter og topper :) Og på min str, uten at det virker at jeg har en søppelsekk på meg eller arvet klærene mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg har ikke gjort det enda, men jeg kunne helt klart gjort det ja, ihvertfall gensere, topper og slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

det er noen som har det..

jeg sluttet å kunne handle klær i barneavdelingen da jeg var 11 og passerte 165 cm

er nå 180 og sliter med å finne klær som er store nok i voksenavdelingen også..

dere er noen orntlige heldiggriser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke fryktelig mye barnslig tøy i barneavdelingene, da? Mye rosa og "fluff" med "babe" skrevet på brystet? Kunne aldri tenke meg å kjøpe tøy i barneavdeling, men så er ikke jeg så liten, heller....

Men jeg kan jo forstå problemet hvis dere sliter med å finne små nok klær i vanlige butikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke fryktelig mye barnslig tøy i barneavdelingene, da? Mye rosa og "fluff" med "babe" skrevet på brystet? Kunne aldri tenke meg å kjøpe tøy i barneavdeling, men så er ikke jeg så liten, heller....

Men jeg kan jo forstå problemet hvis dere sliter med å finne små nok klær i vanlige butikker...

Synes faktisk at mange av overdelene de har i barnebutikkene- jeg kjøper en del overdeler i barnebutikker, men buksene passer ikke så fint- er stiligere enn de på f.ex H&M, som til tider er så utrolig wannabe med tekster som f.eks "Rock Babe" osv. Synes de de har på barneavdelingen til tider er stiligere, og er jo ikke så mange som har dem heller! Får ofte høre hvor kule overdeler jeg har. Kjøper på H&M, KappAhl, Cubus osv. Kjøper noen gensere og sommerkjoler der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Klart det kan være mye barnslig i barneavdelingene, skulle bare mangle.

Det finnes allikevel mye stilig hvis man leter, f.eks DKNY, som ofte er en tro kopi av voksne modeller. Det gjelder bare å styre unna det med ponnyer etc.

:lol:

Mange barneavdelinger har klær opptil str. 170, trenger altså ikke være pygme for å handle der.

Finner jo mye fint i små størrelser i voksne avdelinger og, men poenget er at man kan finne rimeligere stilige klær i barneavdelinger!

Lisa-Beth

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Det finnes vanvittig mye flotte klær i barneavdelingene.

De har også mer farge og ofte bedre form enn de som finnes i "kvinnestørrelser".

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være "rart" å handle de klærne vi liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...