Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg kjøpe en basic ”t-skjorteaktig” genser, dvs. en genser med lange ermer og rund hals? Helst ensfarget. Skal bruke det under topper. Har de det på HM? Jeg har noen t-skjorter fra HM i bomull som jeg synes er litt ”tette”, jeg har lett for å få svettelukt i dem, så andre tips enn HM mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes over alt det. PopIn, B-Young, Mango, Vero Moda. :)

Skrevet

Noen av de beste jeg har er fra HM... Både myke og litt luftige i stoffet, 100% bomull. Lite tips hvis noen gensere fort blir svette: ha litt eddikk sammen med skyllemiddelet, evt. bløtlegge klærne i en bøtte med vann og edikk.

Skrevet

Cubus har litt tykkere gensere, men de holder formen, i motsetning til gensere jeg har kjøpt på Hm..

Skrevet
Cubus har litt tykkere gensere, men de holder formen, i motsetning til gensere jeg har kjøpt på Hm..

Du sitter med samme erfaringen, ja? Alle t-skjorter og topper jeg kjøper på HM blir som lefser etter kort tid.

Skrevet

jeg kjøpte på voice of europe i dag. helt hvit i bomullsstretch. deilig.

Skrevet

Jeg kjøper ikke klær i jerseystoff på HM lenger, de ser jo ut som potetsekker etter 1 vask..

Jeg er også veldig fornøyd med Cubus sine til 99,- kr stk, eller 2 for 149,-. Kjøper også basistskjorter på Cubus, mens singleter kjøpes på BikBok.

Skrevet

Ja bik bok singletene er guddi! Har sånt 15 stykker av de :ler:

Skrevet

Du kan også prøve på butikker som Uno og Design Forum. Mange farger, litt tykkere bomull, men dyrere enn H&M.

Catzy

Skrevet

H&M krymper

Cubus blir nuppete

Bik Bok sine holder fasong og farge, og er i en tynnere kvalitet så de ikke nupper så veldig. Har ikke tall på hvor mange t-skjorter, singleter og lengermede gensere jeg har fra Bik Bok :)

Skrevet

God kvalitet får du gjerne i sportsbutikker. Merker som f.eks. Nike og Puma er litt dyrere enn HM, men de holder også farge og passform gjennom hundre vask.

Skrevet
Jeg bruker de langermede t-skjortene fra HM (herremodellen) og jeg synes ikke den forandrer fasong. Dette er den tighte modellen. http://shop.hm.com/media/products/425/ML42..._026R_49607.jpg

Samboeren min sliter med å finne basic-gensere fordi H&M er tilsynelatende de eneste som selger slikt til en billig penge, men hans holder ikke formen særlig lenge. Dessuten er hans slike i small som telt på meg...

Skrevet

Cubus har til menn også, og min samboer syns de er supre. Kan ikke si at jeg har merket at de har blitt nuppete heller..

Skrevet

Tror jeg hadde gått til bikbok først og sett, har flere derfra og du kjenner på de at de er av bedre kvaltitet enn h&m og andre...

Skrevet

Jeg skriver under på at t-skjortene og de langermede toppene fra Cubus er supre! De holder fasongen vask etter vask, og er mer ordentlige i stoffet enn liknende fra H&M og Bik Bok (sistnevnte blir veldig lett nuppete i stoffet).

Skrevet

Enig i at Cubus er best blant de billige.

Ellers liker jeg Filippa K, men kjøper ikke t-skjortene derfra med mindre de er på salg - synes 400 er "litt" mye for ei plain t-skjorte.... ;)

Skrevet

har sans for de til kapp ahl jeg, holder formen bra og nupper ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...