Gjest prrrr Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Denne kjolen virker litt søt. Noen som har sett, prøvd, kjøpt/forkastet den?
Svart Katt Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Oi, den var fin. Har ikke sett den i butikken. Jeg fant den ikke i nettbutikken heller, jeg.
Gjest prrrr Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Oi, den var fin. Har ikke sett den i butikken. Jeg fant den ikke i nettbutikken heller, jeg. ← Se under kjoler. Den ser bedre ut på modellen
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Ev venninne som egentlig er tynn prøvde den og hun så rett og slett kraftig/lubben ut. Vi så det begge to så hun kjøpte den ikke!
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Jeg syntes den var kjempefin, men ble for stram over puppestellet, dessverre.
Gjest prrr Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Ev venninne som egentlig er tynn prøvde den og hun så rett og slett kraftig/lubben ut. Vi så det begge to så hun kjøpte den ikke! ← Hm... Jeg er også tynn, men en gang jeg brukte en kjole med emperieliv fikk jeg spørsmål om graviditet Men de er så søte..sukk
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Jeg bestile den , men såg fryktelig mkye større ut i den enn jeg var. Så den ble sendt rett tilbake!
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Jeg bestilte den, men den ble sendt tilbake. Puppestellet mitt ble så rart i den, det er en søm over der som ikke gjorde noe positivt ihvertfall. Jeg er litt kraftig, og så ikke bra ut i den kjolen. Livet ble for høyt opp, og puppene for flate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå