Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet

han er jo ganske kjekk da... :kgblunk: så jeg sjekka på google. han er født i 87 jo!? :overrasket: han er bare 18 år (født i desember)! trodde han var noen og 20 jeg. bare guttungen, jo...

Videoannonse
Annonse
Gjest King James
Skrevet

Frankly, my dear, I don't give a damn

Skrevet

Jamen han driver jo og smeller jenter på tjukka, barnet. Hvor ble det av Matt, lurer nå jeg på! :sikle: ( <- se, jeg er sikledama)

Skrevet

Han er søt ja.

Syns synd i han. Alt blir bare dritt for han nå jo :tristbla:

Skrevet
han er jo ganske kjekk da...  :kgblunk:  så jeg sjekka på google. han er født i 87 jo!? :overrasket:  han er bare 18 år (født i desember)! trodde han var noen og 20 jeg. bare guttungen, jo...

Jepp, han er lekker! ;) Jeg heller hadde ikke trodd at han var bare 18..., utseende kan lure en, jah! :ler:

Gjest Fruktfat
Skrevet

blir nå mer sikledama av martin enn av matt jeg, da :sjarmor:

Skrevet (endret)

Martin ser så sinna ut. Simon er jo hønk han og forsåvidt, men Matt er den hotteste. Slafs.

Hvorfor har jeg meninger om dette? Hjelp.

Endret av miow
Skrevet

hvem er martin? og hvem er matt? litt dårlig med navn....

de er så prefekte, btw, i den serien at jeg føler meg litt. at jeg har solgt sjela mi til djevelen eller no.

Skrevet
de er så prefekte, btw, i den serien at jeg føler meg litt. at jeg har solgt sjela mi til djevelen eller no.

Etter at jeg har sett den serien får jeg lyst til å selge sjelen min til djevelen. Makan til amerikansk moralsøppel.

Ikke ha sex før du er gift, men gift deg gjerne før du er 20 :ler:

Skrevet
Etter at jeg har sett den serien får jeg lyst til å selge sjelen min til djevelen. Makan til amerikansk moralsøppel.

Ikke ha sex før du er gift, men gift deg gjerne før du er 20  :ler:

Sant nok :ler:

Den tar jo faktisk opp virkelige problemer. Men det med sex`n er litt overdrevent :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...