Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har gått på BI Handelshøyskolen, og har tre år med markedsføring og ledelse. Ferdig Juni 2003 Litt fortvilet over meg selv, for jeg jobber som salgskonsulent...bare Hva gjør du? Føler du at du bruker utdannelsen i jobben din? Er det slik at BI utdannelsen ikke teller lenger dersom du ikke bruker den i en jobb over en tre fire års periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cecilie_* Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Hei! Jeg studerte i 3 år på BI og fullførte i 2002. I dag jobber jeg som markedssekretær i en mindre bedrift. Jobber en del med telefoner, tall, fakturaer, bestillinger, osv. Jeg tjener helt ok, men er ikke fornøyd (340.000,-) Hadde vel forventet en mer "caksy" jobb, men virkeligheten er annerledes enn drømmene på plakatene, tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er (forhåpentligvis) snart ferdig på BI. Ble syk under studiene, og må bruke lengre tid. Jeg kjenner derfor veldig mange som har gått på BI, og det er lite fancy jobber ja... men jeg håper jo at om 10 års tid, har vi likevel uttelling for utdannelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordica Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Var ferdig med markedsføring på BI for to år siden. Jobber ikke med det, men hadde likevel ikke fått jobben jeg har uten utdannelsen. Har en system/driftsjobb nå og trives godt med det, så er fornøyd jeg Salgskonsulent, er ikke det bra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…