Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Tenkte å registrere meg noen steder og derfor så lurer jeg på hvor dere har vært fornøyd........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Det enest vikarbyrået jeg har direkte erfaring med er Manpower, og det var jeg fornøyd med da jeg var vikar. Ryddig og greit, ikke noe problem å få oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Har god erfaring med BackUp og NorgesVikar i Oslo BackUp fikk meg ut i en god jobb etter 1 uke, vikariat på 6 mnd. Flinke folk! NorgesVikar har nå rekruttert meg til en fastjobb ca 2 uker etter at jeg var og snakket med dem første gangen Også veldig flinke folk! Kan sende deg navn på de du bør snakke med på PM om det er aktuelt..vil ikke legge dem ut her uten tillatelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har tidligere jobbet for Manpower og Adecco (og egentlig et annet vikarbyrå også, men de er kjøpt opp av Adecco nå). Synes de var bra begge to, men Adecco gav vel hakket bedre oppfølging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå