Anne Mona Skrevet 7. januar 2003 #1 Skrevet 7. januar 2003 Er det "slankende" å fryse? En jente sa i avisen herr forrige dagen at en fordel med kulda er at da kan man spise så mye man vil, men så forklarte hun ikke nærmere hva hun mente. Og det der med at vi - jenter - legger på oss på høsten, er det også noe av det samme, at vi skal ha noe å gå på når kulda setter inn?
chimp Skrevet 7. januar 2003 #2 Skrevet 7. januar 2003 .....aldri hørt!!! :o Men kanskje man bruker xtra mange kalorier på å holde varmen..... :o :o
Gjest Gjesta Skrevet 7. januar 2003 #4 Skrevet 7. januar 2003 neeee...tror det er tull? Jeg har lest at kulde gjør fettlageret i kroppen tykkere og at du legger på deg av og fryse.
Samurai Skrevet 8. januar 2003 #6 Skrevet 8. januar 2003 Å fryse er ikke så fryktelig digg, så jeg ville heller kledd på meg og satset på å forbrenne på andre måter.
Gjest Gjesta Skrevet 9. januar 2003 #7 Skrevet 9. januar 2003 Jeg bare lurte :oops: Ja ..det er jo og lure man blir klok av )
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 9. januar 2003 #8 Skrevet 9. januar 2003 Man forbrenner kalorier av å fryse, ja. Det er derfor anorektikere ofte går i singlet på sommeren selv om de egentlig ville hatt en ullgenser på seg. Men det finnes behageligere metoder for å forbrenne kalorier på, da..
Mathias Skrevet 10. januar 2003 #9 Skrevet 10. januar 2003 Man forbrenner hvis man skjelver litt ja, og en anorektiker vil fort gjøre det.... Ikke mye fett å beskytte mot vær og vind der....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå