Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har fått bivirkninger av Pergo?

Hvordan utartet det seg etterhvert?

Skriv gjerne om du ikke fikk også... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk litt hodepine mens jeg tok tablettene i foerste syklus, og ble veldig vaaken, samt fikk litt hetetokter noen ganger. Men det var absolutt ikke ille.

Jeg fikk el og 28-dagers syklus og ble saa gravid i pausemaaneden, saa jeg anbefaler virkelig pergo, selv om man kanskje faar litt ubehag. ;) Lykke til!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

....tvillinger :klappe:

Masse lykke til !!

Skrevet

Jeg ble trett og fikk vondt i hodet og veldig med humørsvingninger... Men det gikk over :)

Skrevet

Hetetokter og humørsvingninger, og dårlig i magen om jeg ikke husker feil. Men jeg fikk ikke bivirkninger alle tre gangene. På siste kuren var eneste bivirkning graviditet ;) Lykke til!

Skrevet

Herregud :klaske: , jeg tror stadig at dette dreier seg om laminatgulv... :overrasket:

Skrevet

Huff, de hetetoktene er grusome.... :(

Og litt småkvalm innimellom, i tillegg til hodepine..

Skrevet
Herregud  :klaske: , jeg tror stadig at dette dreier seg om laminatgulv... :overrasket:

:ler:

Skrevet

Er nå ferdig med kuren, har egentlig ikke hatt noen særlige bivirkninger.

Litt magtrøbbel men ellers stort sett ok..

Så nå er det bare å krysse fingrene.. :)

Skrevet

Spennende!! Jeg krysser fingrene for at det klaffer :)

Skrevet

Grace: er mannen din blitt utredet (analyse av sædprøve)?

Jeg ble satt på 3 kurer med Pergo, hadde endel bivirkninger; bl.a magesmerter og kraftig hodepine. Viste seg etterhvert at mannen hadde dårlig sædkvalitet, slik at all verdens pergo ikke kunne hjulpet meg. Litt irriterende å vite at man kunne unngått å proppe seg med alle de hormonene til ingen nytte, dersom legen hadde foreslått å teste mannen min med en gang.

Lykke til iallefall, håper det klaffer for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...