Grace Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Noen her som har fått bivirkninger av Pergo? Hvordan utartet det seg etterhvert? Skriv gjerne om du ikke fikk også...
Holly Hobbie Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Jeg fikk litt hodepine mens jeg tok tablettene i foerste syklus, og ble veldig vaaken, samt fikk litt hetetokter noen ganger. Men det var absolutt ikke ille. Jeg fikk el og 28-dagers syklus og ble saa gravid i pausemaaneden, saa jeg anbefaler virkelig pergo, selv om man kanskje faar litt ubehag. Lykke til!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 ....tvillinger Masse lykke til !!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Jeg ble trett og fikk vondt i hodet og veldig med humørsvingninger... Men det gikk over
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #6 Skrevet 20. august 2006 Hetetokter og humørsvingninger, og dårlig i magen om jeg ikke husker feil. Men jeg fikk ikke bivirkninger alle tre gangene. På siste kuren var eneste bivirkning graviditet Lykke til!
loffen Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Herregud , jeg tror stadig at dette dreier seg om laminatgulv...
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Huff, de hetetoktene er grusome.... Og litt småkvalm innimellom, i tillegg til hodepine..
Grace Skrevet 22. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2006 Herregud , jeg tror stadig at dette dreier seg om laminatgulv... ←
Grace Skrevet 22. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2006 Er nå ferdig med kuren, har egentlig ikke hatt noen særlige bivirkninger. Litt magtrøbbel men ellers stort sett ok.. Så nå er det bare å krysse fingrene..
Glossy Skrevet 22. august 2006 #11 Skrevet 22. august 2006 Spennende!! Jeg krysser fingrene for at det klaffer
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2006 #12 Skrevet 22. august 2006 Grace: er mannen din blitt utredet (analyse av sædprøve)? Jeg ble satt på 3 kurer med Pergo, hadde endel bivirkninger; bl.a magesmerter og kraftig hodepine. Viste seg etterhvert at mannen hadde dårlig sædkvalitet, slik at all verdens pergo ikke kunne hjulpet meg. Litt irriterende å vite at man kunne unngått å proppe seg med alle de hormonene til ingen nytte, dersom legen hadde foreslått å teste mannen min med en gang. Lykke til iallefall, håper det klaffer for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå