Gjest Fruktfat Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 jeg skal i dåp og har lyst til å prøve å male en krakk med eventyrfigurer og motiv fra eventyr. finnes det maler man kan tegne/male etter (jeg er _ikke_ flink til å male eller tegne) på nett? sjabloner? annet?
Montezuma Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Vet ikke om ferdige maler, men om du gjør et googlesøk på de forskjellige figurene, så kommer det opp mange tegnede bilder som du kan tegne av el herme etter...
Gjest Fruktfat Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 som du kan tegne av el herme etter... ← vel, er ikke god på å tegne... eller; jeg KAN ikke å tegne, må enten legge over eller ha sjablon, hehehe
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 vel, er ikke god på å tegne... eller; jeg KAN ikke å tegne, må enten legge over eller ha sjablon, hehehe ← Hvis du finner noen bilder på nettet kan du jo bruke en metode jeg pleier å bruke. Printer de ut, og legger et matpapir over motivet, og tegner over strekene med blyant. Så snur jeg matpapiret, legger det på tingen jeg vil overføre motivet til, og skraper over strekene slik at blyantstrekene fester seg til underlaget.
Gjest Fruktfat Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 hmm, får nok prøve det da. takk for svar, vil gjerne ha fler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå