Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 kan denne jakken brukes i vinter? http://www2.victoriassecret.com/images/pro...56462_CROP1.jpg
Latee Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Vil tro det blir litt kaldt.... Men den kan jo brukes i høst
Gjest Lanyah Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Åh, den var kjempe stilig! Tror det blir litt kaldt å bruke den i vinter, jah! Men som Latee sa, høsten går jo bra!
Gjest Aerin Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Du vil nok fryse deg fordervet i den der, hvis du bor i Norge.
Karamba Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Tror ikke jeg ville brukt den som vinterjakke, nei...
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Du kan kan vel, med en tykk genser under. Er ikke så kaldt her til lands om vintern.
Gjest 235 Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 En venninne av meg går i tynne jakker som den der midtvinters. Jeg orker ikke det og går i TJUKKE
Gjest Aerin Skrevet 17. august 2006 #9 Skrevet 17. august 2006 Du kan kan vel, med en tykk genser under. Er ikke så kaldt her til lands om vintern. ← Vel, er det flere minusgrader blir noe slikt for lite mener jeg. Og er jeg bor er det langt i fra uvanlig at det blir -25 grader.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 Tror ikke det er jakken jeg ville gått med i 12 minus grader. Men kul til høsten med en tykk genser under og til våren!
Snasen Skrevet 17. august 2006 #11 Skrevet 17. august 2006 Dette er egentlig litt dumt å spørre om det her inne, side de fleste her inne er tilhenger av Ullvangjakker (stilongs?) og den slags. Her skal det pakkes inn. Samme faen hvordan vi ser ut liksom. Ja. Du kan bruke den til vintern. Husk bare å bruke en tykk ullgenser under og en tynn basic-genser under der igjen. Funker fett.
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #12 Skrevet 17. august 2006 Heh, trenger ikke å bruke ullvangjakker for å holde seg varm om vinteren. Finst da mange fine jakker som er varme og gode. Jeg hadde fryst meg i hel om jeg hadde gått med den jakken i over 20 minus. Men så er det meg da.
Snasen Skrevet 17. august 2006 #13 Skrevet 17. august 2006 Heh, trenger ikke å bruke ullvangjakker for å holde seg varm om vinteren. Finst da mange fine jakker som er varme og gode. Jeg hadde fryst meg i hel om jeg hadde gått med den jakken i over 20 minus. Men så er det meg da. ← Det er lenge siden jeg har opplevd 20 minus her i byen gitt. Men kanskje det er vanlig litt lengre nord eller no sånn?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #14 Skrevet 17. august 2006 Det er bare fjortiser som slipper unna med å gå lettkledd om vinteren. For oss over 16 ser det litt teit ut. (Og det blir ikke bedre om man stapper en diger genser under akkurat...snarere tvert imot. Med mindre dere kjøper DIGRE jakker..). Hilsen meg i Oslo som husker -20 forrige vinter
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #15 Skrevet 17. august 2006 Det går fint det. Ser mye bedre ut enn de raddisene som går på byen i glorete allværsjakker.
Gjest Catwoman Skrevet 17. august 2006 #16 Skrevet 17. august 2006 (endret) Dette er egentlig litt dumt å spørre om det her inne, side de fleste her inne er tilhenger av Ullvangjakker (stilongs?) og den slags. Her skal det pakkes inn. Samme faen hvordan vi ser ut liksom. ← Uansett hvor lekkert kledd man er, ser man ikke særlig lekker ut om man fryser så man dirrer. Jeg hadde fryst skvett ihjel i den jakka i minusgrader - for den ser ut som den er såpass stram at det ikke er plass til noe tykt og varmt under?! Men hvis det er det, selv om det ikke ser sånn ut, så kan den sikkert fint brukes på milde vinterdager. Endret 17. august 2006 av Catwoman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå