Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #21 Skrevet 18. august 2006 Vi har Jensen Countess, den er helt nydelig å ligge i!!!! Hadde IKEA før denne. Den var god, men kan ikke sammenlignes...... Jensen sin koster jo mye mere, men den er verdt hver krone!!!
Mini_me Skrevet 18. august 2006 #22 Skrevet 18. august 2006 Jeg har Jensen Royal, og den kan jeg anbefale. ← Jeg og. Kjempefornøyd!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #23 Skrevet 22. oktober 2006 Jensen Supreme her, strålende fornøyd med den. Kostet mye men seng er viktig for livskvaliteten og helsen. God seng bør prioriteres til alle i husholdningen.
Fioletta Skrevet 22. oktober 2006 #24 Skrevet 22. oktober 2006 Vi bruker Jensen Ambassadør med ulik fasthet på hver vår side, og er veldig fornøyd med den. På gjesterommet har vi Jensen Royal, og denne er også god!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #25 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har Svane Contiental. Har aldri hatt så god seng før jeg. Har ikke noen dump i min. Før fikk jeg alltid vondt i ryggen uansett hvilken seng jeg sov i. Nå står jeg opp frisk og uthvilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå