Binke Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Har funnet to butikker på nettet som selger broderipakker; "lineabroderier" og "www.korssting.dk". Har noen erfaringer med å bestille fra disse? Tips om andre butikker? Med hilsen fra Binke, som plutselig har fått en lite anfall av virketrang...
Amalie_85 Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 http://www.dittbroderi.com/store/index.html
maiia Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 Jeg kjenner ikke til de du nevner, men jeg har bestilt flere ganger herfra og har alltid vært fornøyd. http://www.margaretha.no/butik/default.asp?
Amalie_85 Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Jeg kjenner ikke til de du nevner, men jeg har bestilt flere ganger herfra og har alltid vært fornøyd. http://www.margaretha.no/butik/default.asp? ← Hvordan var det med betaling og slikt på denne siden. Jeg fant noe jeg hadde lyst å bestille.
tuji Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Jeg vil anbefale stitcher. De har veldig godt utvalg, og er raske med leveringen. Jeg har bestilt mye herfra.
Binke Skrevet 18. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2006 Takk for svar! Nå er problemet bare å bestemme seg! Det er så mange fine! (har vært en liten aha-opplevelse for meg dette. Trodde det stort sett bare fantes kjedelige blomster-mønster og "dame i parken"-bilder. ] )
tuji Skrevet 18. august 2006 #7 Skrevet 18. august 2006 Åneida, det er så mye fint! Jeg har skuffen full av broderier...
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2006 #8 Skrevet 18. august 2006 Jeg har akkurat bestilt hos lineabroderier, pakken kom fort. Bestilte på søndagen og i dag kom den. Jeg har også bestilt flere ganger fra margaretha.no.
Gjest Madeline Skrevet 20. august 2006 #9 Skrevet 20. august 2006 Jeg har akkurat bestilt hos lineabroderier, pakken kom fort. Bestilte på søndagen og i dag kom den. ← Jeg bestilte et juletreteppe fra Linea Broderierforrige søndag og det kom i posten på fredag. Må si jeg også ble veldig fornøyd over at det gikk så fort.
Binke Skrevet 20. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2006 Fint teppe, Hannen! Men det må da være utrolig mye arbeid? Planlegger du å bli ferdig til julen i år?? *imponert over Hannens store prosjekt* Oppdaget forresten at "dittbroderi.com" har mange av de samme pakkene som Linea Broderier, men til lavere pris. Men det går kanskje opp-i-opp hvis man må betale toll på varene fra Sverige. :klø: Har bestilt bilde fra "korssting.dk", siden det var de som hadde det motivet jeg hadde lyst til å sy. Så nå sitter jeg å stirrer på postkassa og venter.
Gjest Madeline Skrevet 20. august 2006 #11 Skrevet 20. august 2006 Fint teppe, Hannen! Men det må da være utrolig mye arbeid? Planlegger du å bli ferdig til julen i år?? *imponert over Hannens store prosjekt* ← Ja, jeg gjør regning med at det er ferdig i god tid før jul. Det er mye arbeid, men jeg har alt kommet godt i gang. I tillegg har jeg en juleduk som også skal broderes til jul. Så jeg har litt å drive med om kveldene framover.
Havfrua Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 Jeg har bestilt fra både Margareta og korssting.dk. Er like fornøyd med begge deler. Når det gjelder betaling hos Margareta så sendes pakken med en giro. Hos korssting så betales alt via kort på forhånd. For tiden så holder jeg på med denne juleposten og når jeg er ferdig med den så skal jeg sy denne adventkalenderen.
Trønderpia Skrevet 10. desember 2006 #13 Skrevet 10. desember 2006 Ja, jeg gjør regning med at det er ferdig i god tid før jul. Det er mye arbeid, men jeg har alt kommet godt i gang. I tillegg har jeg en juleduk som også skal broderes til jul. Så jeg har litt å drive med om kveldene framover. ← Hei. Jeg er nesten ferdig med mitt juletreteppe nå, og lurer på en ting. Skal du fore ditt? Jeg tror jeg kommer til å gjøre det. Blir litt stødigere da.
Gjest Madeline Skrevet 10. desember 2006 #14 Skrevet 10. desember 2006 Hei. Jeg er nesten ferdig med mitt juletreteppe nå, og lurer på en ting. Skal du fore ditt? Jeg tror jeg kommer til å gjøre det. Blir litt stødigere da. ← Nei, jeg kommer nok ikke til å fore mitt. Har sydd på bånd rundt kanten på juletreteppet i dag, og nå er det så godt som ferdig. Teppet ligger helt fint på gulvet og det er ingen fare med at det ikke er stødig nok. Skulle jeg foret teppet, hadde det nok vært for å hindre at noen studerte baksiden for nøye .
Havfrua Skrevet 11. desember 2006 #15 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har bestilt fra både Margareta og korssting.dk. Er like fornøyd med begge deler. Når det gjelder betaling hos Margareta så sendes pakken med en giro. Hos korssting så betales alt via kort på forhånd. For tiden så holder jeg på med denne juleposten og når jeg er ferdig med den så skal jeg sy denne adventkalenderen. ← Jeg viser gjerne frem ferdig resultat også jeg da: Julepost Julekalender
Gjest Ballerina Skrevet 11. desember 2006 #16 Skrevet 11. desember 2006 Jeg pleier for det meste handle på www.margaretha.no - veldig greit, ikke så dyrt også får man varene veldig fort!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå