Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Hva er det ekleste du har gjort som kjæresten din har fått med seg? Tenkte dette kunne bli en morsom tråd, da det er vanskligere å innrømme hva en har gjort selv..? inspirert av tråden "hva er det ekleste kjærsten din har gjort" Nesten så jeg ikke tør å svare selv, hehe.. Dette er ekkelt! Jeg var så dårlig en natt, hadde spysjuka/ diare og var helt ødelagt. Våknet av at jeg hadde "prompa", og så hadde det kommet ut mer enn luft.. Det stinket og jeg orket ikke ligge i det. Gjett hvem som måtte fikse det.... for jeg var så dårlig at jeg ikke hadde nubbetjangs selv..
Gjest Gjest_nå Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Et par ganger for en del år siden var jeg så full at jeg tissa i senga. Utorlig flaut. Den ene gangen oppdaget typen min det (han er ex nå da.. men ikke pga det) Skammet meg sånn at jeg trodde jeg skulle dø!
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Huff, var så stressa en gang jeg hadde mensen at jeg glemte igjen en blodig tampong på vasken. Han har aldri sagt noe, men den lå jo der når jeg kom hjem og, så han har GARANTERT sett den...
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Merkelig at det bare er gjester som svarer her da Tja... det ekkleste jeg har gjort... Kommer ikke på noe nå, men prompe kanskje? Eller teller et digert væskende operasjonssår som gjorde hele pysjen min våt da vi hadde vært sammen i 3 mnd?
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Eller så kan jeg jo si at første gang vi hadde sex, som også var hans aller første gang, endte opp i et lite blodbad fordi jeg trodde jeg var ferdig med mensen.... Gjett om en som ble sjokkert!
Gjest BagLady Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Mens jeg hadde kjæresten på sykebesøk kom en sykepleier inn for å fortelle meg at jeg ikke måtte tisse i avføringsprøven. Bærende på bekkenet med prøven i. Så måtte jeg forklare at det hadde jeg aldeles ikke gjort, og det mens han hørte på. Men jeg må ærlig innrømme at det så sånn ut
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Glemt igjen bind på badet/do. Been there, done that. Men jeg har også ved et par anledninger fylt doen såpass "rikelig" at det ikke har vært annen rå enn å krype til korset og be HAN finne frem stakeredskap. Litt pinlig, men litt hysterisk også... (Liker ikke tankan på at han har vært med på våre to barnefødsler og sett mitt underliv i sikkert lite flatterende omstendigheter...Nåvel) Men men, han gjør mye ulekkert, han også...Promper og raper, stinker ned doen når han har vært der, piller nese og i det hele tatt. Men jeg digger han for det.
tuji Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Tror ikke jeg har noe å komme med her, faktisk!
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #9 Skrevet 17. august 2006 Eneste jeg kommer på er at jeg har "tatt en Carrie" en gang og ufrivillig sluppet en fjert når vi hadde sex. Selvsagt var dette tidlig i forholdet, og min reaksjon var ikke ulik hennes Hmm, har vel også blødd på ham under sex et par ganger, men det må han regne med når han insisterer på slikt. Dette er som sagt det jeg kommer på. Mulig du hadde fått andre svar hvis du spurte ham... Signerer denne jeg
mallina Skrevet 17. august 2006 #11 Skrevet 17. august 2006 Jeg hadde mensen og hadde glemt å tømme doen.. Mannen min som ikke takler blod, hadde jo sett dette og jeg fikk klar beskjed om å huske å tømme doen.
Solskinn Skrevet 17. august 2006 #12 Skrevet 17. august 2006 Ikke spylt ned skikkelig, slik at "ting" kom opp igjen når jeg hadde gått ut.(Pleier jo alltid å sjekke) Fikk klar beskjed om å spyle ned bedre etter dette. (det verste av allt var at det var en stund etter at han gikk på do så det luktet ikke så veldig behagelig akkurat) Men dette var når vi hadde vært sammen i en del år, er glad det ikke skjedde tidligere.
Tiit Skrevet 17. august 2006 #13 Skrevet 17. august 2006 Føde....... (det er jo ikke bare ekkelt altså, men noe av det ER ekkelt!)
Frøken Freken Skrevet 17. august 2006 #14 Skrevet 17. august 2006 Må ærlig innrømme at jeg ikke kommer på no særlig. Prompa en gang jeg hadde lagt meg og han ikke skulle legge seg på en stund. Den lukta ikke akkurat godt, og selvfølgelig kom han inn på soverommet rett etterpå. Men tror stort sett det er han som har gjort de verste tinga her i huset.
Gjest mela Skrevet 17. august 2006 #15 Skrevet 17. august 2006 Rundt eksen min feis jeg når jeg følte for det. Plaget hverken meg eller han. Lo bare av det. Den siste gangen vi hadde sex før det ble slutt slapp jeg en musefis midt i trynet hans da. Ikke ekkelt akkurat, men fryktelig flaut.
Gjest Tanita Skrevet 17. august 2006 #16 Skrevet 17. august 2006 Hos oss var det mest han som gjorde de ekle tingene. Han snøt seg i dusjen med hendene. Også i vasken. En gang pilla han nese da han trodde jeg ikke så det. Men han var så pen at det ikke gjorde så mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå