Gjest Søt Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Kjæresten min og jeg var på vei hjem fra han igår kveld. Vi kjørte der vi alltid kjører, men fant ut av vi måtte en tur i butikken.. Jeg har en tendens til å tråkke litt på gassen, noe gutten min hater Men igår skjedde det noe.. Jeg er veldig dårlig på hvor jeg skal kjøre , når jeg skal forskjellige steder, og jeg på vei rett frem i en rundkjøring, da kjæresten "skrek" NEEI! , det er til vesntre!idet jeg svingte, kom det en bil kjørende i det feltet vi hadde tenkt oss, motsatt kjørefelt og i en høy fart!! Jeg ble så redd. Tenk hvis vi hadde kjørt ruta mi?? Det hadde gått riktig gæli, og både jeg og den andre forbanna idioten hadde vedlig høy fart. (Politiet kom etter den, så var sikkert noe på fære) Jeg ble så redd.. Tenk hvis det hadde skjedd noe med skatten min?? Det fikk meg til å sette ned farten, og virkelig holde hardt rundt gutten min.. Dette var virkelig skummelt.. Noen som har hatt en lignede opplevelse? Følt dere litt for nærme noe farlig/døden? Har en episode, da jeg var å dykket også, og gikk tom for luft på 30 meter.. Men med Buddy så ordner det seg alltid Viktig å ta vare på livet, og se det gode i det. Aldri gå fra en du har kranglet med, uten å gjøre opp.. Jeg fikk en skikkelig støkk i meg igår, og er glad at det ikke var mer alvorlig, men alvorlig nok til å få meg til å innse hvor dyrebart livet og kjæreligheten er
Amalie_85 Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Joda, i flere anledninger jeg har vært med på nesten ulykker. Og noen små ulykker. Men nå kjører jeg selv. Heldigvis.
Gjest Søt Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Joda, i flere anledninger jeg har vært med på nesten ulykker. Og noen små ulykker. Men nå kjører jeg selv. Heldigvis. ← Ja, det skal være tryggere? Puh-godt at det går bra. Men det er ikke hver gang det går bra dessverre, og jeg vil ikke miste mine nærmeste, eller gutten min
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Har en episode, da jeg var å dykket også, og gikk tom for luft på 30 meter.. Men med Buddy så ordner det seg alltid Syns dette her var ganske alvorlig også jeg. Drev med dykking selv tidligere og syns at å gå tom for luft på 30 meter vitner mest om uansvarlighet! Dessuten er det vel bare 20 meter du har lov å gå ned til på fritidsdykkersertifikat? Med mindre du har utvidet sertifikat da. Bra det gikk greit uansett! Lurt å ha huet med seg i trafikken! mvh moralens vokter
Gjest Søt Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Har en episode, da jeg var å dykket også, og gikk tom for luft på 30 meter.. Men med Buddy så ordner det seg alltid Syns dette her var ganske alvorlig også jeg. Drev med dykking selv tidligere og syns at å gå tom for luft på 30 meter vitner mest om uansvarlighet! Dessuten er det vel bare 20 meter du har lov å gå ned til på fritidsdykkersertifikat? Med mindre du har utvidet sertifikat da. Bra det gikk greit uansett! Lurt å ha huet med seg i trafikken! mvh moralens vokter ← Det var faktisk læreren, som sa at det holdt med luft, selvom jeg lærte apå teorikurset at jeg måtte begynne å stige for 10 bar siden.. Rart, ble ganske stort ut av det.. Huff.. Ikke noe gøy, nei.. Grunnkurs kan du bar egå ned til 18, men på videregående kan du gå ned til 30. Følte meg ganske sikker på hva som skjedde, og var klar over hva jeg måtte gjøre for å komme meg levende opp. Gjelder å ikke stresse, men stoppe opp, tenke og handle Men satte selvfølgelig et lite støkk i meg. Men da lærte jeg at det er ikke alltid man kan stole på kurs lederne heller , nei.. Hmm.. Kanskje han var like "rusa" på dybden der, som søster?
Gjest mela Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Har ikke følt jeg var nær døden, men var i en ganske ille bilulykke da jeg gikk på barneskolen. Pappa kjørte ut i et gatekryss og det kom en bil i full fart fra siden og kjørte rett inn i oss. Bilen ble slengt nesten 180 grader (ble stoppet av et fortau), og bildørene var slått helt inn. Utrolig nok ble ingen skadet. Jeg slo hodet rimelig hardt inn i ruta men alle var så forfjamset at vi dro på skole og jobb rett etterpå som ingenting skulle ha skjedd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå