Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi møttes for litt i overkant av et år siden, på en fest via felles bekjente. Han var da i forhold, jeg bodde på en annen kant av landet og var i et veldig skrantende forhold(ble slutt på den tiden, vi burde aldri vært sammen i utgangspunktet) Vi var litt på "hils", pratet litt med hverandre når vi møttes, og jeg må innrømme at det var en gnist der - men det skjedde aldri noe. Jeg flyttet til samme by(hjembyen min) som ham like før jul - da hadde han vært singel en stund. Vi fikk kontakt, og er nå et par.

Vi har diskutert endel ting, bla utroskap. Han er (selvsagt) i mot utroskap, men innrømmet han hadde vært det i en "bli-slutt"periode. Jeg har aldri vært det, og synes ikke det er noen unnskyldning.

Her forrige helg var jeg en tur på byen, og møtte en bekjent. Hun spurte om jeg var sammen med x, og jeg svarte ja. Da begynte hun å legge ut om at han hadde hatt et forhold på si, at han hadde vært både her og der osv. Det verste er at jeg vet hvem denne personen han angivelig skal ha hatt et forhold til er, og jeg vet at hun er en som får en fjær til å bli fem høns - det har jeg erfart personlig, for å gi et eksempel: hun observerte meg en gang mens jeg pratet med en gutt. dette er noen år siden. Hun satte ut et rykte om at vi to hadde hatt oss og at jeg var hodestups forelsket i denne karen. Løgn og bullshit. derfor har jeg problemer med å tro på dette - men jeg blir nysgjerrig...

Så nå da. På en måte stoler jeg på ham, på en annen vil jeg gjerne vite om dette er sant. Hva mener dere? skal jeg spørre ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg synes du skal spørre han jeg! Og hvis du fremdeles er usikker kan det kanskje være lurt å spørre noen andre som kanskje kjenner til det?

Men det jeg ikke helt skjønte var om hun sa han hadde vært utro mot deg eller eksen?

Skrevet

Komminikasjon. Hvis dette plager deg så spør han. Men la for all del ikke dette ødelegge for deres forhold.

Fortid er fortid, og det er min erfaring at en gang utro alltid utro er en myte :)

Skrevet

Må henge meg på at "en gang utro, alltid utro" er en myte. Jeg har vært der selv - var utro mot min forrige kjæreste, men kunne ALDRI tenke meg å være det mot min nåværende.

Så at han angivelig skal ha vært det trenger ikke ha noe å si.

Skrevet
Vi har diskutert endel ting, bla utroskap. Han er (selvsagt) i mot utroskap, men innrømmet han hadde vært det i en "bli-slutt"periode. Jeg har aldri vært det, og synes ikke det er noen unnskyldning.

...Da begynte hun å legge ut om at han hadde hatt et forhold på si, at han hadde vært både her og der osv. Det verste er at jeg vet hvem denne personen han angivelig skal ha hatt et forhold til er, og jeg vet at hun er en som får en fjær til å bli fem høns - det har jeg erfart personlig

Så nå da. På en måte stoler jeg på ham, på en annen vil jeg gjerne vite om dette er sant. Hva mener dere? skal jeg spørre ham?

Du kan selvføgelig spørre han, men jeg synes du svarer på spørsmålet ditt selv. Han innrømmer å ha vært utro en gang, og denne venninnen overdriver av en annen verden.

At han har vært utro i et tidligere forhold, behøver uansett ikke å bety at han kommer til å være utro mot deg.

Skrevet

Utro i forrige forhold er ikke det samme som utro i hvert forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...