Bekkeblom Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 "Alle dine feil skal være rettet på innen 17.8.06." Skrev Telenor. Men har vi tilgang til internett i dag, tror dere Det er 3. gangen de har satt en dato og lovt at NÅ skal vi være oppe og gå. Akkurat i 2 mnd har vi holdt påmed dette. Gudbedre!
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Å, jeg har samme problem. Men ikke med telenor da... I går var internett oppe et par timer etter jobb, så gikk både internett og PC ned... IKKE MORO!!!!
Kykkelikokos Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Har samme problem med Telenor Vi har nett da, men ikke riktig hastighet.
Bekkeblom Skrevet 17. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2006 Åh, endelig ... jeg kan lene meg tilbake for endelig er vi på nett her i huset Ikke innen 17.8., men i hvert fall løpet av. Nei det er ikke moro å bruke tid på dette, klø seg i huet og lure på om det er hos en sjøl feilen ligger og så overtale enda en person hos Telenor (eller annen operatør) om å sjekke linja ENDA en gang. Ja, ja, nå skal det bli fart på innleggskrivinga her
Kykkelikokos Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Hehe. Bra å høre at det ordnet seg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå