Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP, PC'n min kræsja i går. Fikk blå skjerm...

Fikk den opp noen ganger etterpå, men endte hver gang i blå skjerm... Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en ferdig kjøpe-PC kan du se om du fikk med en recovery-CD. Eventuelt så må du bare reinstallere PC'en din fra starten av.

Blåskjermen kommer dog av en grunn, så du bør kanskje prøve å finne ut hvorfor den kom.

Har det blitt gjort noen endringer fysisk eller programvaremessig på PC'en din i det siste før dette skjedde?

Skrevet

Er en sånn hjemme PC ordning fra gamle jobben min. PC'n er nå over 3 år gammel, men siden jeg bruker den sjelden hjemme er det mer enn nok for oss.

Men har en haug med diverse CD'er så kan jo prøve å se hva jeg får gjort. Takk for tips. Sånne ting ligger litt over hva jeg har greie på... :tristbla:

Største forandringen er vel fysisk. Flyttet for en drøy måned siden...

Skrevet

Mulig den har fått seg et par slag da? Kanskje harddisken ikke har det helt bra. Prøv i første omgang med en repair, eventuelt reinstallert maskinen.

Gjest Fruktfat
Skrevet

vår fikk det for noen dager siden, gang på gang. antok at den hadde kræsja, men prøvde igjen dagen etter. nå funker den som bare det igjen. har ikke gjort noe spes med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...