Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har mange kjente gode merker som Gucci, Dolce & Gabbana, Christian Dior og mange norske også.

Hva er ditt favoritt merke/designer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg "oppdaget" Peak Performance da jeg var i København i sommer. De har jo masse typisk trenings og fritidsklær, men også mye som man ser både sporty og litt fin ut i. Dessuten er det fantastisk dielig å ha på seg. :)

Skrevet

Veldig glad i:

Bruuns Bazar

Filippa K

Acne

Tiger

Day Birger et Mikkelsen

Marlene Birger

Missoni

Prada

Skrevet
Veldig glad i:

Bruuns Bazar

Filippa K

Acne

Tiger

Day Birger et Mikkelsen

Marlene Birger

Missoni

Prada

Vi har tydeligvis lik smak! :)

Skrevet
Veldig glad i:

Bruuns Bazar

Filippa K

Acne

Tiger

Day Birger et Mikkelsen

Marlene Birger

Missoni

Prada

Skriver også under (selv om jeg ikke kjøper så veldig mye klær). :)

Skrevet

Donna Karen??? Dolce & Gabbana??? Har dere for vane og kjøpe slike merkevarer, eller er det slik at dere eier et belte eller et par solbriller av dem???? Er det ikke sinnsyke priser på disse plaggene? Tror det nærmeste jeg har kommet er fake produkter, og jeg har ei rimelig god inntekt mener jeg selv (nesten 400.000...). Hva tjener dere i året som shopper fra disse merkene - eller har dere menn med tykk pengebok? Sparer dere eeeekstraaaa leeeenge for å få råd til et klesplagg, eller bruker dere pengene deres på klær, mens andre ting blir "på halv åtte"? Kan være morsomt å høre, for for min del er det langt fram og høyt opp før min pengebok tillater slike merkevarer...

Gjest Gjest_kanga_*
Skrevet

For meg er det er snakk om prioritering. Bruker penger til det jeg vil ha, og ja! jeg sparer hvis jeg liker noe og absolutt "ikke kan klare meg uten"! Noen ganger er det ett par sko eller en veske, andre ganger en lampe eller en sofapute.

Skrevet
Har ikke for vane å utbasunere til fremmede hva jeg tjener i året. Det er en uting at folk som har andre shoppingvaner (les:særlig dyrere vaner) enn en selv har en forpliktelse i noens øyne å måtte forklare seg om hvordan, hvorfor, osv. Kan tenke meg at det "kan være morsomt å høre" ja, men enda morsommere må det være å passe på sin egen lommebok.

Det var vel ikke et krav til informasjon som førte til forpliktelse for noen....bare et spørsmål :forvirret:

Selv sparer jeg på noen ting, slik at jeg kan bruke xtra på noe annet. Men det er jo begrenset med familie og deltidsjobb hvor mye man har å bruke på luksus :-)

Det er én ting jeg er hekta på, og det er vesker fra Andre Wallenborg!!! Derfra unner jeg meg noe både titt og ofte ja!

Ellers ser jeg mye fint fra Prada og Versace - uten at jeg inntil nå er i besittelse av slikt. her går det i fake R&R for tiden :ler:

Skrevet
Har ikke for vane å utbasunere til fremmede hva jeg tjener i året. Det er en uting at folk som har andre shoppingvaner (les:særlig dyrere vaner) enn en selv har en forpliktelse i noens øyne å måtte forklare seg om hvordan, hvorfor, osv. Kan tenke meg at det "kan være morsomt å høre" ja, men enda morsommere må det være å passe på sin egen lommebok.

Hvor får du utbasonering og forpliktelser fra? Krever verken det ene eller det andre fra deg (eller fra noen andre for den saks skyld) - var kun et spørsmål... Du svarer kun på lønnsspørsmålet hvis du føler for det. For meg er det vanskelig å se at jeg skal ha råd til slike merkeklær uten å prioritere knallhardt, så derfor er det artig å høre hvordan andre gjør det. Passer helt klart min egen pengebok, men en annen sak er nå sikkert. - det er flere rundt omkring som trenger andre til å passe sin egen pengebok!!! Sinnsykt hvor mange som har et pengeforbruk som er mye større enn inntekta, nettopp for å forsvare et forbruk av dyrere varer (kall det gjerne luksusvarer). Har ingen problemer med de som har en inntekt som forsvarer forbruket, men synes det er trist når det motsatte skjer....

Skrevet
Jeg elsker Dolce & Gabbana! :hjerter_rundt:

Selv om jeg elsker dette merket, betyr det ikke at jeg kjøper det! Synst de har fantastiske kjoler som jeg har sett kjendiser gått med, kule briller osv.

Det eneste jeg har eid som er av det merket er nok en parfyme! :sjenert:

Skrevet

Bruuns Bazar

PBO

Replay (jeans)

Mexx (vesker og belter)

Ikke kjente merker og designere, bare vanlige ting egentlig.

Skrevet

Dolce&Gabbana

Gucci

DKNY

MEXX

Har nok ikke mye av disse merkene bortsett fra Mexx,det har jeg mye av.Har Gucci solbriller,Dkny klokke også ønsker jeg meg gucci veske

Gjest EvilAngel
Skrevet

Liker: Missoni og Marc Jacobs

Av merker hvor jeg har råd til annet enn sminke og solbriller derimot, går det mye i :

hm (seff)

oasis

zara

top shop

dessuten liker jeg å blande nytt med gammelt, elsker vintage! (men det tells vel ikke ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...