nostalgia Skrevet 7. januar 2003 #1 Del Skrevet 7. januar 2003 Noen som vet om en cd med regnlyder på? Det finnes jo alt mulig på cd nå.. så kanskje det og? *håper* .... jeg bare elsker lyden av regn, så beroligene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostChild Skrevet 10. januar 2003 #2 Del Skrevet 10. januar 2003 Ja ikke sant, utrolig behagelig.... *nyte* Jeg vet ikke om d finnes cd'r med _kun_ regnlyder på, jeg vet d finnes sånne slappe-av-cd'r med natur som tema med lyder av hav, vind, regn, dyr og gjerne noe panfløyter eller slikt spillendes oppå :blunke: ikke akkuratt d samme som du var på jakt etter men.... noe av det er ekstremt dårlig og bare teit, så vær forsiktig. Annet er ganske fint å spille i bakgrunn ... Det er d eneste jeg kan huske ihvertfall.... sånne cd'r er ganske billige og heter gjerne for 'rainforest volume', eller 'sounds of the nature' og sånne passende (?) ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 10. januar 2003 #3 Del Skrevet 10. januar 2003 Det finst som lydeffektar, og. Og - så kan du laste ned frå nettet (eller andre sine PC'ar, då) vha Kazaa Lite eller noko sånt. (Hmmm - no byrja eg å lura på kor mykje regn eg har - er vel rundt ein CD til saman, kanskje?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 11. januar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 11. januar 2003 Takker for svar.. Jeg får se hva jeg kan finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå