Gjest Desperat mor Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Hva skal jeg gjøre? Barna mine vil ikke ha pupp lenger, å vi som var så godt i gang med ammingen. Minstemann er bare 3 år og eldstemann er ikke mer enn 9 år. Jeg mener at de begge fortsatt trenger brystmelk i mange år. Håper på mange gode råd fra andre ammende mødre
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Tror kanskje det meste rundt langtidsamming er debatert grundig nok her på KG for en stund...
Gjest Bellatrix Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Hva skal jeg gjøre? Barna mine vil ikke ha pupp lenger, å vi som var så godt i gang med ammingen. Minstemann er bare 3 år og eldstemann er ikke mer enn 9 år. Jeg mener at de begge fortsatt trenger brystmelk i mange år. Håper på mange gode råd fra andre ammende mødre ← Slutte å lage tråder bare for å provosere? 2
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Hva skal jeg gjøre? Barna mine vil ikke ha pupp lenger, å vi som var så godt i gang med ammingen. Minstemann er bare 3 år og eldstemann er ikke mer enn 9 år. Jeg mener at de begge fortsatt trenger brystmelk i mange år. Håper på mange gode råd fra andre ammende mødre ← Du kan jo alltids prøve det gode gamle lørdagsgodt-trickset! HVIS IKKE DERE SUGER PUPP NÅ, SÅ BLIR DET IKKE NOE LØRDAGSGODT PÅ LØRDAG! Det burde gjøre susen. Lykke til og håper det ordner seg slik at barna dine får den nærheten og tryggheten de trenger oppgjennom tenårene. (spesielt viktig med morsmelk etter at de begynner å drikke øl).
Gjest Desperat mor Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Du kan jo alltids prøve det gode gamle lørdagsgodt-trickset! HVIS IKKE DERE SUGER PUPP NÅ, SÅ BLIR DET IKKE NOE LØRDAGSGODT PÅ LØRDAG! Det burde gjøre susen. Lykke til og håper det ordner seg slik at barna dine får den nærheten og tryggheten de trenger oppgjennom tenårene. (spesielt viktig med morsmelk etter at de begynner å drikke øl). ← Takk Gud, endelig en som forstår meg.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Du kan jo gjøre som jeg gjorde med min 18 åring. Mens du bor under mitt tak, så suger du på mine pupper!
Gjest Desperat mor Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 Takker og bukker for alle gode rådene jeg får
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #12 Skrevet 16. august 2006 Takk Gud, endelig en som forstår meg. ← Å, bare hyggelig! Dette må jo bare ordne seg. :trøste: Du kan jo gjøre som jeg gjorde med min 18 åring. Mens du bor under mitt tak, så suger du på mine pupper! ← Hallo... det eldste barnet er bare ni år altså. Kan jo ikke true med å kaste ut en niåring. Slutt å komme med urealistiske råd når det er en skikkelig krise på gang, djisus, blir helt matt her nå. Hold deg til lørdagsgodt trusselen du. og ikke hør på de som bare tuller med deg!
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #13 Skrevet 16. august 2006 Min 15 åring bruker brystmelk i teen. Enkel måte å få i seg de viktige næringsstoffene som er i morsmelk. I den alderen er det jo ikke alltid like morsomt å die mens vi har folk på besøk, så da gjelder det å tenke alternativt. Men vi driver fremdeles med nattamming.
Gjest Desperat mor Skrevet 16. august 2006 #14 Skrevet 16. august 2006 Å, bare hyggelig! Dette må jo bare ordne seg. :trøste: Hallo... det eldste barnet er bare ni år altså. Kan jo ikke true med å kaste ut en niåring. Slutt å komme med urealistiske råd når det er en skikkelig krise på gang, djisus, blir helt matt her nå. Hold deg til lørdagsgodt trusselen du. og ikke hør på de som bare tuller med deg! ← Fint at det er noen som kommer med seriøse svar. Glad for det.
Gjest Desperat mor Skrevet 16. august 2006 #15 Skrevet 16. august 2006 Min 15 åring bruker brystmelk i teen. Enkel måte å få i seg de viktige næringsstoffene som er i morsmelk. I den alderen er det jo ikke alltid like morsomt å die mens vi har folk på besøk, så da gjelder det å tenke alternativt. Men vi driver fremdeles med nattamming. ← Håper dere har tenkt å fortsette med nattammingen enda noen år. Det er jo så kos
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #16 Skrevet 16. august 2006 Min 15 åring bruker brystmelk i teen. Enkel måte å få i seg de viktige næringsstoffene som er i morsmelk. I den alderen er det jo ikke alltid like morsomt å die mens vi har folk på besøk, så da gjelder det å tenke alternativt. Men vi driver fremdeles med nattamming. ← Du må da ikke bry deg om hva omgivelsene sier! Det er bare en vanesak vet du. Når de ser hvor koselig dere har det, skjønner de jo at det er natuuuurlig.
Gjest Desperat mor Skrevet 16. august 2006 #17 Skrevet 16. august 2006 Du må da ikke bry deg om hva omgivelsene sier! Det er bare en vanesak vet du. Når de ser hvor koselig dere har det, skjønner de jo at det er natuuuurlig. ← Enig. For ikke å snakke om hvor koslig det er. Vi får en sånn fin nærhet og gode døgnrytmer av ammingen.
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2006 #18 Skrevet 16. august 2006 Enig. For ikke å snakke om hvor koslig det er. Vi får en sånn fin nærhet og gode døgnrytmer av ammingen. ← Ja, og spesielt nattammingen gir en fin døgnrytme. Håper du har en grei arbeidsgiver som gir deg fri for å dra til skolen og amme dem i storefri? Har rett til fri for å amme vet du.
Gjest Desperat mor Skrevet 16. august 2006 #19 Skrevet 16. august 2006 Ja, og spesielt nattammingen gir en fin døgnrytme. Håper du har en grei arbeidsgiver som gir deg fri for å dra til skolen og amme dem i storefri? Har rett til fri for å amme vet du. ← Joda jeg får fri for å dra i barnehagen å på skolen for å amme Men nå må nok jeg gå å legge meg. Nattammingen venter Takk for alle gode og nyttige råd hittil.
Gjest klara klok Skrevet 26. november 2010 #20 Skrevet 26. november 2010 Slutte å lage tråder bare for å provosere? Syke syke dame... barna dine kommer til å få traumer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå