maxifula Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 heihei! for ca en uke siden (en uke imorgen) begynte jeg på diane pga kvisene mine. Jeg har idag mer kviser enn jeg har hatt på lenge. Er dette normalt? Kan legge til at jeg ikke har levd spesielt sunt den siste tiden (siste uka, heh). Om du har gått på/går på Diane, hva er dine erfaringer?
Gjest Svimle Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Min erfaring var at jeg ble bedre i huden med en gang. Måtte slutte med de pga blødningsforstyrrelser i forbindelse med stress, og gå over på tre-fase. Og huden er ikke like bra som det den var da jeg gikk på Diane.
Lola83 Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Jeg har brukt Diane, de tre første månedene vil du få mere stresshud eller ingen resultat. Diane er nokså sterke saker, og jeg sluttet med de ganske fort. De er bra..men inneholder alt for mye av de hormonene vi ikke vil ha Nå bruker jeg Yasmin, de er de beste p pillene ever, lite bivirkninger og supre for huden :D
maxifula Skrevet 25. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2006 så det vil si at diane ikke hjalp deg i det hele tatt? hvordan reagerte du og kroppen din på diane?
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 Jeg tror faktisk jeg merket bedring av Diane i løpet av den første måneden. Nå regner jeg disse pillene som det mest essensielle skjønnhetsproduktet mitt! Jeg har ikke merket noen bivirkninger i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå