Gjest Mons Skrevet 7. januar 2003 #1 Skrevet 7. januar 2003 I ungdomstiden hadde jeg inntrykk av at jentene satte pris på kjæling med brystene og at disse var å regne som betydelige erogene soner. Etter at vi fikk barn, med påfølgende periode med amming, har jeg inntrykk av at brystene til min kone nå i hovedsak er blitt matstasjon med liten eller ingen seksuell betydning. Dette ser ut til å vedvare selv om det nå er flere år siden hun sluttet med ammingen. I neste omgang fører dette til at jeg ikke får kjæle så mye med dem og noen særlig innvikning på hennes opphisselse har det i alle fall ikke. Noen der ute med erfaringer omkring dette?
chimp Skrevet 7. januar 2003 #2 Skrevet 7. januar 2003 Kan bare snakke for meg selv, men etter barn og amming (kun étt barn) får jeg fortsatt full tenning v berøring der.... :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. januar 2003 #3 Skrevet 7. januar 2003 Hm... og jeg som trodde at det var først etter fødsel at brystene fikk økt følsomhet. Milla
Arnie Skrevet 7. januar 2003 #4 Skrevet 7. januar 2003 Vår erfarig var som siste kommentar, men her som ellers er det sikkert individuelle forskjeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå