Gjest Mons Skrevet 7. januar 2003 #1 Del Skrevet 7. januar 2003 I ungdomstiden hadde jeg inntrykk av at jentene satte pris på kjæling med brystene og at disse var å regne som betydelige erogene soner. Etter at vi fikk barn, med påfølgende periode med amming, har jeg inntrykk av at brystene til min kone nå i hovedsak er blitt matstasjon med liten eller ingen seksuell betydning. Dette ser ut til å vedvare selv om det nå er flere år siden hun sluttet med ammingen. I neste omgang fører dette til at jeg ikke får kjæle så mye med dem og noen særlig innvikning på hennes opphisselse har det i alle fall ikke. Noen der ute med erfaringer omkring dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. januar 2003 #2 Del Skrevet 7. januar 2003 Kan bare snakke for meg selv, men etter barn og amming (kun étt barn) får jeg fortsatt full tenning v berøring der.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 7. januar 2003 #3 Del Skrevet 7. januar 2003 Hm... og jeg som trodde at det var først etter fødsel at brystene fikk økt følsomhet. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 7. januar 2003 #4 Del Skrevet 7. januar 2003 Vår erfarig var som siste kommentar, men her som ellers er det sikkert individuelle forskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå