Gjest Gjest Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Ser at alle sier at man skal kjøpe jeans for trange siden de vider seg ut, men hvordan klarer dere å sitte i dem før de vider seg ut? Jeg har akkurat kjøpt meg et par som var for trange for meg da jeg kjøpte de, men hun som jobbet i butikken sa at det måtte jeg bare kjøpe, da de ville vide seg ut. Men jeg klarer jo ikke å sitte med de? Noen tips?
Gjest gjesta Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Hvis du absolutt ikke klarer å sitte i de har du vel kjøpt feil størrelse da.
Gjest Gjest_Frosken_* Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Du har nok kjøpt litt for trange ja, du skal kunne sitte i dem selv om de vider seg litt ut etterhvert.
Gjest Kitten Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg ville prøvd å strekke den litt i våt tilstand med noen akrobatiske øvelser. (men de hørtes j*vlig trange ut..) Endret 16. august 2006 av Kitten
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Selv om buksa er trang når du kjøper den skal det være mulig å sette seg uten fullstendig åndenød....
Millis Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Jeg har et par fornarina som jeg synes er hakket for trange selv etter å ha gått i dem en dag, hvordan gjøre dem litt videre? Noen tips?
Gjest Catwoman Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Jeg hadde en tråd her tidligere i sommer om dette. Og da prøvde jeg etter et råd fra en annen bruker å væte buksa mens jeg hadde den på meg. Jeg sprayet lunka vann på lårene (det var kun der buksa var stram hos meg) til den ble klissvåt og gikk med den til den tørket. Det funket. Nå sitter buksa som et skudd
Millis Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 men det går jo vekk igjen når du vasker buksa igjen.. Hva med tøysoftener, hørt noe snakk om det?
Gjest Kitten Skrevet 17. august 2006 #9 Skrevet 17. august 2006 Ellers kan du jo bare legge deg bakover istedetfor å sitte. Fint om du får en sofa eller benk for deg selv og sånn
Gjest 78 Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 Det går an å gjøre buksa våt ja, det kan hjelpe. Du kan prøve å strekke den ut så langt det går noen ganger. Evt. kan du sitte med bukså åpen hvis du har en lang genser eller er alene. Hvordan gikk det?
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #11 Skrevet 17. august 2006 men det går jo vekk igjen når du vasker buksa igjen.. Hva med tøysoftener, hørt noe snakk om det? ← Dette lurer jeg også på. Vil bruk av tøymykner hjelpe til å utvide buksa? Det har vært snakk om at den vil gjøre elastikken i buksa slakkere og dermed også mindre stram. Stemmer det?
Gjest Turi Skrevet 17. august 2006 #12 Skrevet 17. august 2006 Jeg kjøpte en størrelse større enn dama i butikken anbefalte. Dvs. at jeg må vaske den og hive den i tørketrommelen etter 2 dager. Men det er tross alt bedre... (ikke at det hjalp noe... )
Leo Skrevet 17. august 2006 #13 Skrevet 17. august 2006 Vask dem med mye skyllemiddel i siste skyllevann og ta dem på mens de fremdeles er fuktige. Fungerer ikke det, er de enkelt og greit for små!
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2006 #14 Skrevet 17. august 2006 Du må for all del ikke høre på dama i butikken. Det er farlig med for trange jeans. Har du tenkt på at presset kan bli for stort for de indre organer? Herunder nevnes: Farlig avstand til leveren, galleblæren, bukspyttkjertelen, tynntarmen, tykktarmen og kvinnesakene. For å unngå potensielle uhell med legemet bør en størrelse større kanskje vurderes? Den potensielle legeregningen kan bli langt høyere enn jeansene. ← dette er vel litt og ta i vel? Det skal vel være syyyyykt trangt før dette skjer.
Gjest 78 Skrevet 18. august 2006 #15 Skrevet 18. august 2006 Hvis du bruker tøymykner, så mister buksa fasongen. Det er ikke å anbefale. Vær tålmodig, jeans utvider seg alltid. Min Lee-bukse satt ok da jeg kjøpt den, nå er den minst to numre for stor.
fiolen Skrevet 20. august 2006 #16 Skrevet 20. august 2006 Jeg bruker stort sett tøymykner på klærne mine, men synes ikke at de blir større/mister fasongen for det. Husk at det er stor forskjell på hvor mye bukser vier seg ut. (kvalitet, strech osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå