Gjest seroxata Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Rams opp favorittgruppene dine innen metal, ebm, goth, pop, rock osv :D jeg er nysgjerreigperen deres i dag ;D Mine: Snake river conspiracy The cruxshadows London After Midnight rob Zombie Type O negative Hocico placebo Killing Miranda anders Manga David Bowie Kovenant Apoptygma berserk God Module clan of Xymox sisters of mercy A perfect circle Paradise lost Ac/dc Alice cooper Assemblage 23 Blutengel Bruce Springsteen sigur ros Dead can dance Deine lakaien Diary of dreams Faith no more kaisers orchestra Garbage Gene loves jezebel In flames Kate bush killswitch engage Kiss Lacuna coil lordi Elusive MortIIs Motley crue Pain Silke bischoff Soil psyclon nine Zeromancer Tears for fears Soft Cell Dire Straits og faktisk digger jeg 80 talls, Christina aguilera, Madonna, og diverse drittpåpp ;P
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Ja nå skal du hore! The Mars Volta Led Zeppelin At the Drive-in Mr Bungle Cloroform Kaizers Orchestra Tomahawk Fantomas Tjukk No More Primus Franz Ferdinand Nå har jeg bare valgt fra foreløpige artister jeg har på data, men det er BARE DE JEG LIKER! Primus liker du jo, Seroxata! Det er de som synger for deg hver gang South Park er på ;D
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Ok, skal prøve å begrense meg til absolutt favoritter: Metallica Led Zeppelin Black Sabbath Pink Floyd Fields of the Nephilim Katatonia Iced Earth The Black League Rammstein 16 Horsepower Sisters of Mercy Joy Division
Gjest Fruktfat Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 (endret) har litt annen smak enn dere... liker det meste, alt sånt som er typisk radio1 og energy musikk, f.eks eminem paperboys kelly clarkson avril L har ingen spesielle favoritter, liker en sang her og en sang der. de som er listet ovenfor liker jeg stort sett alt fra. åh, jeg glemte jo JOKKE! liker alt av jokke og valentinerne Endret 17. august 2006 av Fruktfat
Frida Frosk Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 (endret) Hører på mye forskjellig og er ganske altetende når det gjelder musikk (med unntak av r n b, hip hop, techno og den der skrotmusikken), men noe av det jeg liker er: -Metallica -Cornelis Wreesvijk -Johnny Cash -Manowar -Svölk -Iron Maiden -AC/DC -Smog -Bonnie Prince Billy -Bob Hund -Weezer -Frank Zappa Endret 17. august 2006 av Frida Frosk
Gjest mela Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Pink Floyd Simon & Garfunkel The Pipettes Aerosmith Bif Naked Billy Idol Outkast Bob Marley Creedence Clearwater Revival Texas Enya Og en del 60 og 70-tallsmusikk.
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Vedlig mye forskjellig, som feks.: Metallica Evanescence Nightwish Guns'N'Roses Pink Floyd Marillion DeLillos Vamp Dum Dum Boys ........for å nevne noen få.......
Bobble Skrevet 19. august 2006 #8 Skrevet 19. august 2006 Green Day KoRn Foo Fighters Nirvana Incubus System of a Down Toy Dolls Jokke og Valentinerne Turboneger Tool Sum 41 Mxpx Seigmen Pearl Jam Iron Maiden Bob Marley +++ Det eg kom på i farta
Gjest gjesta Skrevet 19. august 2006 #9 Skrevet 19. august 2006 Jeg er vrang og nevner bare grupper jeg hører på, ikke artister generelt: Lounge Lizards The Pogues Bo Kaspers Orkester Belle and Sebastian The Velvet Underground Nick Cave and the Bad Seeds Joy Division The Smiths The Cure The Clash Og så kommer jeg ikke på flere akkurat nå.
Sahara Skrevet 20. august 2006 #10 Skrevet 20. august 2006 Kent Guns n roses Coldplay Keane Mew Dixie Chicks Robbie Williams A-ha
Gjest Hilde79 Skrevet 20. august 2006 #12 Skrevet 20. august 2006 Tool Rammstein AC/DC Metallica Audioslave U2 Johnny Cash Addict Dandy Warholes Air Gotan Project Iggy Pop Jeff Buckley Tom Waits Leonard Cohen Nick Cave OG JAZZ, både de gode gamle og de mer moderne variantene!!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2006 #13 Skrevet 20. august 2006 The Cure, Sisters of Mercy, Nitzerebb, Depeche Mode, New Order, osv. Ellers er vel heavy metal noe som er forbehold rolige avslappingsdager under parasollen i hage, til en aftendrink med ektemannen.
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2006 #14 Skrevet 21. august 2006 Utenlandske: Beatles REM Walkabouts Flying Pickets Jayhawks Johnny Cash Kinks Clash Lyle Lovett Nick Cave Beck Steve Earle Whiskeytown Ryan Adams Pogues Dylan Master Cee (salige Cornelis Wreesvijk) Gram Parsons Elvis Costello Stevie Wonder Vocal Samples Lou Reed Norske: Midnight Choir Vamp Hellbillies deLillos DumDum Boys Jokke Thomas Dybdahl The International Tussler Society Jaga Jazzist Big Bang Gåte Tinkerbell
Gjest beekeeper Skrevet 21. august 2006 #15 Skrevet 21. august 2006 Megadeth Anthrax Guns n roses Radiohead Tori Amos ACDC Aerosmith gidder ikke nevne fler jeg!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 21. august 2006 #16 Skrevet 21. august 2006 Overraskende mye bra musikk som presenteres i denne tråden! Dere overrasker positivt
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2006 #17 Skrevet 21. august 2006 Prøver å tenke på hvilke band / artister jeg har absolutt alle CDene/platene av. Det er: Tom Waits (helten min) 16 horsepower Nick Cave Beatles (& related) My Dying Bride (er ikke alle CDene jeg liker like godt her men...) Bathory Swans Så har jeg det meste av Leonard Cohen Neil Young Tim (ikke Jeff) Buckley Johnny Cash Kinks Pantera Type O Negative Paradise Lost Rammstein Metallica (OK - har ikke de nyeste par skivene) Devendra Banhart Så er det neo-folk-banda jeg liker, men hvor CDene er vanskelige å få tak i eller usannsynlig dyre: Current 93, Coil, Death in June, der Blutharsch, Fire + Ice osv. Når det gjelder (black) metal er det stort sett album jeg henger meg opp i, ikke så mye et spesielt band. Mine favorittalbum er derfor lettere å nevne enn favorittartister. Men fy f*en så bra Emperor var på Wacken, jeg tror jeg opplever en personlig Emperor-revival for øyeblikket. Burzum blir jeg heller aldri lei av. Men Bathory setter meg i stemning som ingen andre band kan.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #18 Skrevet 21. august 2006 Pink Floyd Led Zeppelin Aerosmith Wasp Uriah Heep Black Sabbath Tori Amos The beatles Metallica
Gjest seroxata Skrevet 21. august 2006 #19 Skrevet 21. august 2006 Prøver å tenke på hvilke band / artister jeg har absolutt alle CDene/platene av. Det er: Tom Waits (helten min) 16 horsepower Nick Cave Beatles (& related) My Dying Bride (er ikke alle CDene jeg liker like godt her men...) Bathory Swans Så har jeg det meste av Leonard Cohen Neil Young Tim (ikke Jeff) Buckley Johnny Cash Kinks Pantera Type O Negative Paradise Lost Rammstein Metallica (OK - har ikke de nyeste par skivene) Devendra Banhart Så er det neo-folk-banda jeg liker, men hvor CDene er vanskelige å få tak i eller usannsynlig dyre: Current 93, Coil, Death in June, der Blutharsch, Fire + Ice osv. Når det gjelder (black) metal er det stort sett album jeg henger meg opp i, ikke så mye et spesielt band. Mine favorittalbum er derfor lettere å nevne enn favorittartister. Men fy f*en så bra Emperor var på Wacken, jeg tror jeg opplever en personlig Emperor-revival for øyeblikket. Burzum blir jeg heller aldri lei av. Men Bathory setter meg i stemning som ingen andre band kan. ← me like your liste jaah :D
Donnie Darko Skrevet 22. august 2006 #20 Skrevet 22. august 2006 My dying bride Anathema Immortal Mayhem limbonic art Metallica (alt frem til ..And justice for all) Slayer Faith no more Myrkskog Moonspell ACDC Tool A perfect Circle Arcturus Sepultura Pantera Iron Maiden Morbid Angel Ulver Satyricon Düreforsög Seigmen Frank Zappa Primus Aasen Gartnerlosjen Big bang Dave weckl Swans Nick Cave Turboneger Kåre and the Cavemen Cato zalza experience Slipknot Danzig Glittertind Type o Negative Emperor Bjørn Berge Bugge wesseltoft Bo kaspers Jethro tull Creedence Leonard Cohen Eels Dead kennedys Mr. Bungle Farmers Market Pink Floyd Tori Amos ++++ Puh! Ble en lang liste etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå